Metroul, ultima fiţă cu care să agăţi

Am devenit nostalgic gândindu-mă la vremurile când cartela de metrou costa doi lei şi 50 de bani sau chiar doi lei şi 20 de bani. Când era doi lei şi 20 de bani eram revoltat pentru că mi-era lene să mai iau şi restul de 30 de bani, iar când era doi lei şi 50 de bani aveam o mulţumire – domne, atât face, atât îi las. Când s-a făcut trei lei m-am simţit uşor timorat. Asta până luni, când m-am simţit jefuit. Când am întins cei trei lei iar vânzătorul mi-a spus „patru lei!”, mi-am stăpânit un involuntar şi firesc „să mori tu?”.

E luxul dracului să mergi cu metroul. O să ajungem să ne lăudăm că venim acasă cu metroul la săracii care folosesc taxiul. Aştept vremurile când o să ne rupem în figuri de genul „Ce, bă, n-ai avut bani de metrou de ai luat taxiul? Aşa rău ai ajuns?” sau:

– Pisi, te fac o tură?
– Cu ce, iubire, cu maşina?
– Nu, turta mea dulce, şi mai tare, azi sunt în bani, am două călătorii la metrou.
– OK, ia-mă!

 

4 responses to “Metroul, ultima fiţă cu care să agăţi

  1. Unforgiven

    :)) Măcar e metrou! La mine 4 lei e biletul de tramvai… „România, te iubesc!”

  2. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

  3. acum e 2 lei cartela de metrou ..deci s-a dus moda?

  4. In ce tara? In Bucuresti e 4 lei.

Lasă un răspuns

