Numai albină să nu fii

Sunt un criminal al insectelor. Pe unele le omor de plăcere, pe unele le omor de nevoie, în timp ce pe altele le omor involuntar.

Dacă ultima oară am spoit o muscă, ieri am terminat o albină. De fapt s-a terminat singură, după ce m-a înţepat în gât. Sinucigaşă idioată! Nu o să înţeleg niciodată albinele. Îşi dau viaţa pentru o distracţie trecătoare, de care nici nu apucă bine să se bucure. E ca şi cum mi-aş da eu viaţa pentru a-i da un pumn în meclă unui idiot. Şi nu merită, pentru că idiotului o să-i treacă vânătaia, la fel cum o să-mi treacă şi mie gâtul.

Idioata… n-aş fi omorât-o.

2 responses to “Numai albină să nu fii

  1. Niciodata nu am vazut o albina asa de aproape, arata chiar splendida!

  2. si eu am vazut una aproape (pe varful nasului meu cand ma intepa!!!!!)

Lasă un răspuns

