Poziţia „piş stăpânit cu greu”

Mă amuză felul în care fetele îşi modifică poziţia unor părţi ale corpului când sunt fotografiate, crezând că asta le va face să pară interesante. Şi, de obicei, toate se strâmbă sau se aşază la fel pentru pozat. Mamă, câtă graţie! Mie îmi par dudui neamuzante şi fără imaginaţie, dar ce ştiu eu despre artă?

Eu observ greu lucruri când sunt neinteresante, de-aia mă şi mir cum de am observat chestia asta. Probabil pentru că am dat de ea de prea multe ori şi a devenit vizibilă chiar şi pentru mine. Şi avem mai jos un exemplu cu poziţia în care se aşază cele mai multe dudui când văd că sunt pozate.

Ai spune că se abţin de la un piş pe care cu greu îl mai pot stăpâni, dar ele cred că s-au aşezat în poziţie de cuceritoare supremă. Câtă imaginaţie îţi trebuie să te poţi aşeza în poziţie de „piş stăpânit cu greu”. Şi mai sunt alte poziţii penibile pentru pozat, dar se ştiu bine şi sunt la fel de penibile. Îmi vine acum în minte aia când exponentul pozat îşi strânge părul şi îl ridică. De parcă ăla care a inventat clamele pentru prins părul n-avea altceva mai bun de făcut şi s-a gândit să le inventeze degeaba.

Încep să apreciez fetele alea de la ţară, care stau blană în poză, eventual cu faţă mirată gen „mamă, mă pozează şi pe mine cineva”. Parcă e mai bine decât:

– Mă pozează boul ăsta, ia să fac ceva inteligent şi unic!
– Ce?
– Mă pun în poziţie de piş stăpânit cu greu, cum fac alte câteva milioane de fotomodele.

Sursă foto: zoso.ro

2 responses to “Poziţia „piş stăpânit cu greu”

  1. Haha, de acord in totalitate.

  2. Țin minte că acum 2 ani stăteam prin Herăstrău și râdeam cum toate tipele făceau poză cu o creangă, aceeași creangă și aceeași poziție de care ziceai tu în articol, doar că una din mâini ținea „celebra” creangă.

Lasă un răspuns

