De ce nu-mi plac maşinile

Se ştie dintotdeauna că (cică) bărbaţilor le plac maşinile. Nu ştiu cine a stabilit asta dar e ca o regulă nescrisă, dacă eşti bărbat, musai trebuie să te atragă maşinile. Pe mine nu prea mă atrag, ca dovadă nici nu m-a pasionat să „dau de carnet”. Şi mor pe oamenii care mă întreabă „tu nu dai, bă, de carnet?”. Nu, bă, nu dau!

În general mă enervează când oamenii mă întreabă de ce nu fac un lucru care li se pare lor că ar trebui făcut de toată lumea. Şi nu m-ar enerva dacă m-ar întreba despre lucruri pe care oamenii chiar sunt nevoiţi să le facă, de exemplu „bă, tu de ce nu mănânci?”. Mă enervează când aud întrebări de genul: tu de ce nu dai de carnet?, ţie de ce nu ţi se pare că toţi copiii mici sunt frumoşi?, ţie de ce nu îţi place să faci cumpărături?

Mi se par întrebări fără sens. E ca şi cum m-ai întreba de ce îmi place culoarea albastru mai mult decât culoarea bej. Pur şi simplu, asta e plăcerea mea, la fel ca şi cu maşinile. Nu le văd alt rost maşinilor în afară de rostul cu care au şi fost făcute: să te ducă dintr-un loc în altul. De altfel nu mă entuziasmează nici când acul unei maşini sare mai sus de o sută şi nu ştiu câţi kilometri pe oră.

Cel mai trist e că, în general, oamenilor le plac maşinile pentru că „aşa trebuie”. Cum să fii mai prejos şi să nu-ţi placă ce place majorităţii? E o regulă ca toată lumea care împlineşte 18 ani să aibă carnet. E ca atunci când eram mici şi trebuia să avem lucruri înaintea celorlalţi copii, ca să vadă fraierii cine e şefu’. Şi de la o vârstă nu prea mai e de înţeles să te comporţi aşa. Şi nu spun că e de rahat să îţi placă maşinile. Nu, e chiar în regulă să-ţi placă, mai ales dacă îţi plac sincer. Dar la fel de bine pot să nu-ţi placă. Şi asta iar e în regulă.

Dar câţi vor maşini pentru că au nevoie de ele şi câţi vor pentru că simt o superioritate?

3 responses to “De ce nu-mi plac maşinile

  1. Arhip Dragos

    Suntem niste ciudati amandoi 😦

  2. Cum, ma, noi? Ceilalti, frate! :))

  3. desi sunt un inpatimit al masinilor ..totusi cred ca sunt oameni care pur si simplu nu adora asta

Lasă un răspuns

