snapto.eu a împlinit 4 ani

Pe 11 octombrie, într-o zi de toamnă, mă apucam de scris un blog. Atunci nu ştiam ce vreau să scriu, despre ce vreau să scriu şi nici măcar DE CE vreau să scriu. Au trecut patru ani din acea zi şi încă n-am reuşit să-mi răspund exact la întrebări, însă a început să-mi placă.

Ştiu că articolele s-au rărit din ce în ce mai mult. Şi nu-mi place. Am ajuns să scriu în jur de 4-5 articole pe lună pentru că nu mai am timp. Nu-mi pare nici rău, dar nu-mi pare nici bine. Sunt avantaje şi dezavantaje. În fine, cine mă citea când scriam aproape zilnic, probabil mă citeşte şi acum, când scriu din an în Paşte – ori află de pe Facebook, ori de pe Twitter, ori e abonat la RSS. Am văzut că sunteţi activi peste tot, deci, vorba aia „nu-i bai”.

Şi, pentru că de patru ani s-a adunat ceva scriitură pe-aici, v-aş ruga să îmi spuneţi care anume articole v-au plăcut cel mai mult, care v-au displăcut, cu care aţi descoperit snapto.eu şi alte chestii care vă „leagă” de blogu’ ăsta. Da’ doar dacă vreţi şi aveţi chef, nu e obligatoriu. snapto.eu în cifre se prezintă astfel:

Articole: 1061
Comentarii: 2967
Tags: 2509

Vă mulţumesc pentru că aţi comentat, aţi dat mai departe când v-a plăcut şi mai ales pentru că aţi citit pană acum snapto.eu!

10 responses to “snapto.eu a împlinit 4 ani

  1. Hai la multi ani! 🙂 mie, in principiu, imi place ce e pe aici, nu-mi amintesc de vreun articol care nu mi-a placut. si te citesc, chiar daca sunt mai rare articolele, doar ca te citesc din reader 😛
    sper sa ai timp sa scrii mai des, daca asta iti face placere. oricum nu esti genul care sa scrie de umplutura, doar pentru numar si asta e bine 🙂

  2. la multe postari! (anii poate blogul sa ii adune si fara sa scrii)
    nu mai stiu cum te-am descoperit, dar dupa ce m-am lamurit cum scrii, te-am bagat in blogroll si acolo ai ramas. tot de acolo te si citesc.
    articolele tale imi plac in proportie de 99%, caci scrii despre ceva, nu de dragul de a scrie. in plus, imi place punctul tau de vedere, e foarte adesea comun cu al meu.

  3. Va multumesc si ma bucur ca suntem „pe aceeasi lungime de unda” ca sa folosesc si un cliseu… 😀

  4. Arhip Dragos

    Te citesc pt. ca imi esti simpatic, da-te naibii! Plus ca te consider prietenul meu. Si nu in ultimul rand, scrii frumos, caligrafic, cum am invatat noi in 135 :))

  5. La MAI multe articole, Daaaan si multi multi ani!!!! Mi-a placut si imi place tot ce am citit pana acum si astept noi articole chiar daca sunt rare… stii cum se spune: „Esentele tari se tin in sticlute mici!” 😀

  6. 😀 In primul rand felicitari pentru ca te-ai tinut de scris, de blog intr-un fel sau altul !

    Mi-a placut intotdeauna ce ai scris, mai cu seama articolele de tipul ” pamflet ” si consider ca ai umor 😀 ( se reflecta in povestioarele scrise de tine, atat cele fictive cat si cele din viata de zi cu zi ).

    Multa bafta in continuare ^-^!

  7. @Arhip Dragos: zi ma si tu Stefan cel Mare… suna mai sofisticat :))) hai, merci!

    @Elia: Multumesc! Mai vin si altele noi, stati pe-aproape 😀

    @Ioana: E bine de stiut ca alea iti plac mai mult. Eu la alea „tin” in mod special! Merci! 😀

  8. Eu te citesc pentru că mă obligi!
    Îmi plac toate articolele, altfel am probleme.

  9. Ar trebui sa schimb sloganul: snapto.eu, il citesti cu forta! cu forta, cu forta, cu forta… :))

  10. Pingback: 5 ani de snapto.eu | snapto.eu

Lasă un răspuns

