În intersecţie

Un semafor stătea, ca de fiecare dată, nemişcat. Se plictisea groaznic aşa că se gândi că are nevoie de socializare. Internetul prin wireless nu-i mergea aşa că, în loc să intre pe Facebook, se gândi să-l întrebe de vorbă pe celălalt semafor din intersecţie, situat peste stradă:

– Vasileeee, tu te plictiseşti?

– Da, Ioane, grav. Ia zi, îmi faci tu un scurt, sau îţi fac eu ţie?

– Nu, bă, Vasile, că ultima oară am aşteptat după ăştia aproape două zile să ne repare. Şi la noi cam tot ca la oameni e, te simţi bine, da’ stai dup-aia într-un somn… Hai mai bine să le facem o poantă la şoferi!

– Şi, ia zi Ioane, cum o facem?

– Păi, cum stau eu aşa pe roşu, imediat mă pun pe verde şi în timpul ăsta tu eşti tot pe verde. Te-ai prins?

– Ioane, semafoarele nu se droghează, să mi se ardă becu’ portocaliu!

– Nu, mă, retardat cu trei ochi, de culori ziceam.

Vremea a trecut şi semafoarele, ca şi oamenii, au trecut în alte dimensiuni. Dacă în cazul oamenilor cei buni merg în rai iar cei răi merg în iad, în cazul semafoarelor cele bune au fost transformate în semne de circulaţie în timp ce  Ion şi Vasile au fost sortiţi să se chinuie: au fost transformaţi în oameni şi li s-a dat fluier şi şapcă. Dar au fost puşi în intersecţii diferite.

One response to “În intersecţie

  1. Hahahahaha!!! Haaai ca-i bun! Tare ideaa cu „verde” si ca „semafoarele nu se drogheaza”
    Am ras pe saturate! „Sa mi se arda becu’ portocaliu!”

Lasă un răspuns

