Diminutivele, aceste cuvinte groteşti

Urăsc din inimă diminutivele. Şi am început textul cu cuvântul „urăsc”, ca să fie clară ura. Nu există multe lucruri care să fie mai libidinoase decât aceste cuvinte, numite „diminutive”. Probabil au fost inventate pentru copiii preşcolari, puţin retardaţi mintal, de către cineva retardat mintal.

Nu există niciun motiv pe lume pentru care poţi folosi un diminutiv. Nu ai de ce să foloseşti aşa ceva, cu atât mai rău dacă eşti bărbat. Dacă ai penis şi foloseşti diminutive, nu-l meriţi. Care e motivul pentru care să foloseşti diminutiv şi nu foloseşti cuvântul normal? La femei să zicem că se mai poate trece cu vederea câteodată, că na, asta e firea lor, să se prostească şi să se pisicească şi în situaţiile când au discuţii serioase. Dar, bărbat fiind, mi-e greu să cred că poţi fi atât de penibil încât să te porţi ca un homosexual. Unii cred că sunt simpatici când le folosesc, mai ales dacă sunt şi femei în jur. Şi nu, nu sunt. În cel mai bun caz sunt libidinoşi.

Nu mai mâncaţi căcuţa pe pâinică şi vorbiţi ca nişte oameni normali, gheiuţilor!

13 responses to “Diminutivele, aceste cuvinte groteşti

  1. =))) Personal nu am nimic cu diminutivele, dar folosite in exces de catre unii suna chiar penibil… Oricum, genial, n-am mai ras atat de cateva zile.

  2. 1) Libidinos = Care se lasă fără rușine stăpânit de pofta plăcerilor senzuale, înclinat spre lascivitate.

    Vezi ce cuvinte folosesti.

    2) Esti homofob = esti pe langa societate oricum.

    3) Esti sexist.

    Concluzie: uraste diminutivele cat vrei, dar fa-o mai putin jignitor.

    Daca nu, taci.

  3. Unforgivable

    De fapt, face discriminare si fata de copiii prescolari si persoanele redardate mintal, pe langa femei si barbatii homosexuali. Si e obsedat de a fi ‘normal’.
    Ignoranta e incurabila. 😀

  4. Hmmm, nici nu stiu de unde sa incep…1 la mana, diminutivele fac parte din limba romana asa k orice om le poate folosi in anumite circumstante , cu prietenii just to have fun sau ptr oricare alt motiv. 2 la mana, singurii oameni pe care nu as vrea sa ii aud vorbind cu diminutive sunt manelistii :))) desiii , don’t get me wrong, ar fi foarte amuzant numai daca se limiteaza la cateva diminutive, k daca intrec masura atunci devine awkward 😀

    Siii 3 la mana, pana la urma oricine e liber sa faca si sa vorbeasca ce si cum vrea atata timp cat nu raneste pe nimeni ….prosti care sa comenteze aiurea si sa critice se gasesc peste tot :)) e asa usor sa dai din gura fara folosss 😛

    anyways, articolul a fost nice enough sa ma scoata din plictiseala .

  5. @Unforgiver:
    1). Ai luat-o mot a mot, pentru ca esti proasta. Sa nu gandesti!
    2). Esti proasta.
    3). Esti proasta.

    Concluzie: Ce proasta esti, jignitor vorbind…

    Daca mai scrii ineptii iti sterg comentariile dupa care te banez. muie!

  6. INEPȚÍE, inepții, s. f. Faptă sau vorbă prostească, stupidă; prostie, stupiditate, absurditate.

    Nu vad ineptii. Cauta alt cuvant. Faptul ca nu-ti convine tie critica ce ce ti-am scris-o se numeste comunism. Faptul ca mi-o respingi in asa hal se numeste ineptie.

    Revizuieste-ti definitiile.

    Ce-i drept nici eu nu sunt fan al diminutivelor. Dar incearca sa fii mai putin jignitor.

  7. Sa scrii cacaturi pe care sa nu le argumentezi e o fapta prosteasca, deci o ineptie. Imi convine critica in momentul in care este sustinuta cu argumente, nu scrisa la misto si fara logica. Imi citezi din DEX un cuvant al carui sens presupui tu ca nu l-as sti, ba chiar de doua ori. Ma faci homofob si sexist fara sa-mi spui de ce si lista poate continua dar mi-e lene sa scriu pentru d-astia ca tine.

    As vorbi frumos daca ai merita. Deocamdata nu meriti. Mai ai si alte intrebari?

  8. Vrei argumentare? Bine.

    1) Daca stiai sensul cuvantului libidinos, de ce l-ai folosit? Nu are alt sens decat cel din dex, oricat l-ar folosi altii sa insemne „ciudat” sau mai stiu eu ce ai vrut tu sa exprimi acolo. Pur si simplu nu are. Si greseala nu e de trecut cu vederea usor.

    La faza cu ineptia, la fel. Teoria ca teoria, dar practica te omoara. Ce am zis eu nu e ineptie. Subdezvoltat poate, dar nu e o prostie in sine. Felul in care mi-ai replicat n-a fost inteligent sau demn de un adult. In poza pari un om simpatic. Mi-e greu sa cred ca esti asa impulsiv….dar nu vreau sa judec pe nimeni.

    2)”..poţi fi atât de penibil încât să te porţi ca un homosexual.”
    „… vorbiţi ca nişte oameni normali, >gheiuţilor<!

    As vrea atunci sa-mi explici de unde NU se denota homofobia in astea doua randuri.

    3)" …cu atât mai rău dacă eşti bărbat. "
    "asta e firea lor, să se prostească şi să se pisicească şi în situaţiile când au discuţii serioase. "

    Nu. Barbatii niciodata nu mai glumesc, nu se prostesc. Femeile mereu fac asta. Nu-i asa? Eram sarcastic.
    De ce tii neaparat sa generalizezi? In felul asta nu faci decat sa te ridici pe tine pe un piedestal imaginar deasupra celorlalti care fac un lucru nevinovat: folosesc diminutive, si ii judeci pentru ca o fac si ii jignesti. Crezi ca totul e alb-negru?

    Recunosc ca am fost transant dar mi s-au parut foarte deplasate precizarile si generalizarile tale. Ele mi-au dat impresia ca traiesti intr-o cutie, o lume proprie pe care o vezi numai in alb si negru, cum am zis mai sus. Am presupus ca stii de ce mi-ai parut homofob si sexist. Nu era asa greu de dedus.
    De altfel, motivul pentru care nu m-am obosit sa argumentez mai mult era chiar forma articolului, si aici revenim la inceput. La faptul ca pare scris sub forma de barfa, sau de chestie spusa la coltul blocului la o tigara cu amicii cu frezele taiate cu ciobul, respiratie de bere si care comenteaza cand trece vreo fetiza pe langa ei.

    Voila.

  9. 1). Tu iei explicatia din DEX care inseamna ceva asemanator cu ce am vrut eu sa zic, dar cu sensul cel mai propriu. Ma refeream intr-un fel la dulcegaria si prostul gust din gesturi si comportament. Daca zic padure bogata nu inseamna ca padurea are bani pentru ca in DEX asa scrie.

    Apoi, ce ai zis tu e ineptie, ti-am explicat de ce, nu o mai iau de la capat. Ti-am „replicat intr-un mod nedemn de un adult”, pfoaaa, m-ai spart. Eu fac misto intr-un articol despre niste comportamente care mie mi se par penibile si tu vii si-mi spui ca ai citit tu in dex ca libidinos cu sensul propriu inseamna altceva, nestiind clar ce am vrut eu sa zic. Nu nu sunt impulsiv si nici nu omor oameni pe strada daca fac misto de niste comportamente pe un blog si raspund jignitor oamenilor care merita. Ba chiar sunt calm si, culmea, sociabil, dar nu asta e interesant.

    2). Trebuie sa pun afise pe magazinul Unirii si sa scriu pe ele ca „FAC MISTO FRATE”? Iar ai luat cuvantul ala cu cel mai propriu inteles. Daca il fac pe un prieten „taran” inseamna ca am ceva cu oamenii de la tara, este?

    3). Citeste punctul 2 plus asta http://snapto.eu/2010/08/12/generalizari/

    Da, am presupus ce ai vrut sa zici cu homofob si sexist dar voiam o explicatie pertinenta. Despre „scris sub forma de barfa” am vorbit putin mai sus si ti-am explicat ca articolul e un misto, ca majoritatea textelor de pe aici. Radem, ne simtem bine, nu trebuie sa luam totul in serios, asa cum zice si titlul blogului, pe care nu cred ca l-ai citit.

  10. Draga Unforgiver, Unforgivable, Unforgiveny, ar fi dragut din partea ta daca ti-ai schimba nick-urile. 😐 Nu de alta, dar n-as vrea sa ma confunde lumea cu un troll ca tine. Multumesc!

  11. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

  12. Pingback: Până şi şmecherii au sentimente | snapto.eu

  13. Diminutive?Sigur ca sunt in limba romanä.Cu copiii mici,presolari poti sä vorbesti de manute,de ochisori.asa le areti sa faca diferenta intre manuzta lui si palma tatälui sau a bunicului.E chiar o formä de alint.Diminutive existä.Adultul poate sä le foloseasca atunci cand vorbeste despre bebelusi.Poate sä-i spunä medicului ca un bebe abia si-a deschis ochisorii…Sunt cuvinte cate din start sunt diminutive:.De ex.linguritza,täuras,berbecutz.Diminutivele nu sunt greseli ale limbii.Trebuie sa avem in vedere cum si cu cine le folosim.

Lasă un răspuns

