Albastru

N-am mai cântat de mult timp. Şi pentru că ieri şi azi am ascultat Luna Amară mi-am reamintit piesa „Albastru”. Am făcut un cover, cântat aşa, old school, în casă, înregistrat cu ce-am nimerit. Pentru că albastru înseamnă apă, pentru că înseamnă cer, pentru că blogul meu e albastru şi pentru că albastru e culoarea mea preferată.

4 responses to “Albastru

  1. suna foarte frumos ! As indrazni sa spun ca ai o voce cristalina dar eh,parca nu se potriveste.Anyway, am zis-o oricum:))
    ma bucur sa ma aud cate un cover facut de tine..mai ales dupa cei de la Luna Amara , pe care ii admir foarte mult.Sa tot mai fie !

  2. Pai, poate pentru ca e un cover acustic, de-aia nici n-am fost agresiv in voce, cum e varianta originala… Multumesc mult pentru apreciere, inseamna mult! 🙂

  3. Poate suna deplasat, dar imi place mai mult cover-ul asta decat originalul… felicitari!

  4. @Unforgiven: Multumesc, ma bucur ca iti place!

Lasă un răspuns

