Dragă băi Moşule,

Îţi scriu aceste rânduri pentru că am auzit că în noaptea de Crăciun dorinţele se împlinesc şi aş avea câteva. De fapt aş avea mai multe, dar iată câteva dintre ele:

1). Îmi doresc ca oamenii care au cont de Facebook şi ID de Messenger să nu mai poată scrie citate din Octavian Paler la status. Recunoaşte, moşule, e penibil ca toată lumea să se dea interesantă citând din Paler. E penibil pentru că ştie toată lumea citatele alea, care încep toate cu „Am învăţat că…”, deci nu eşti cu nimic original dacă pui unul dintre ele la status. Şi mă enervează că nici nu zic din cine au citat. Adică omul ăla s-a chinuit să scrie nişte chestii, mai mult sau mai puţin interesante, iar nişte oligofreni au început să le posteze peste tot, necitând şi numele autorului. Păi e frumos să postezi ceva ce a scris altcineva şi să îţi asumi ca şi cum ai fi scris tu?

2). Îmi mai doresc, dragă băi ăsta cu barbă albă, ca oamenii să nu mai aibă impresia că siteul 9gag.com a fost descoperit de ei. Pentru că, te rog să mă crezi, oricare pulete care postează pe Facebook poze şi glume de pe 9gag.com are impresia că n-a mai auzit nimeni de acest site şi el a descoperit asta primul. Mai dă-i înspre testiculele renilor de Cristofori Columbi care se cred! Fă o minune, moşule, blochează-le toate postările care conţin orice legat de 9gag.

3). Altă dorinţă, băi dragă moşule, ar fi să faci un „soft al universului” care să dea erori boilor şi văcuţelor care îmi trimit mesaje de Crăciun copiate de pe net, eventual şi cu rimă. Moşule, aş vrea ca orice sms copiat de pe net să fie detectat de către acel soft şi să dea eroare, dacă se poate şi restart la telefon. Ce-au moşule ăştia de îmi trimit mesajele astea idioate? au prea mult timp liber de nu pot să-mi scrie un simplu „Crăciun fericit!”?

Ştiu, moşule, nu existi, iar dorinţele nu se împlinesc dacă nu munceşti, dar măcar or vedea şi alţii ce am scris şi s-or da pe calea bună.

3 responses to “Dragă băi Moşule,

  1. <> :)))) nu mai pot de ras ! Sa ai o zi frumoasa ,Daniel , si un Crăciun fericit alături de familie !

  2. Multumesc, Ioana! Te pup! Craciun fericit si tie! 😀

  3. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

Lasă un răspuns

