Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011

Să ne amintim, în ordine cronologică, ce s-a întâmplat pe snapto.eu în anul 2011:

Ianuarie

M-am luat de filozoafele de pe Facebook

Februarie

Din nou m-am luat de fetele de pe Facebook
Am stabilit că e normal să întoarcă bărbaţii capul după femei
Elevii au avut Ziua Chiulitului, iar mai târziu vom vedea cum au picat la bac pe capete

Martie

Am scris urât despre UGG-uri
Natura s-a luat de japonezi, iar noi i-am ajutat prin Facebook
A fost omor la H&M
Am scris urât şi despre Kulturhaus

Aprilie

Am explicat cât de penibil a devenit „OK-ul”
Am stabilit că „super” nu e adjectiv
Am zis cam urât şi de clubul Expirat
Am vorbit despre eutanasierea câinilor
Am zis urât şi de cizmele de cauciuc
M-am îndrăgostit de Alice pentru că eram beat, dar mi-am revenit a doua zi

Mai

Am enervat lumea care era atât de revoltată pentru un subiect amuzant – dublarea filmelor în limba română

Beţivii din cartierul meu au ascultat colinde primăvara spre vară

Iunie

Am asistat la o bătaie pe un ziar gratuit

Iulie

– Elevii despre care spuneam mai devreme că au înfiinţat Ziua Chiulitului au picat pe capete la bac
Am vorbit despre moda Bon Jovi
A murit Amy Winehouse

August

Metrorex a trecut la scumpiri

Septembrie

A început X Factor
Am suprins o piţipoancă, aparent cultă

Octombrie

snapto.eu a împlinit 4 ani de la deschidere
Am fost pentru prima dată pe Arena Naţională

Noiembrie

Am făcut mişto de diminutive

Decembrie

I-am scris lui Moş Crăciun

Lasă un răspuns

