Facebook Timeline, o porcărie inutilă

Întotdeauna am urât să schimb ceva doar de dragul de a schimba şi fără a-mi folosi la ceva. De exemplu, de ce să îmi schimb browserul pentru internet dacă cel pe care îl am face tot ce vreau eu să facă, doar pentru că a apărut unul nou sau pentru că mai multă lume foloseşte altul? La fel cu telefonul mobil, maşina, aparatul foto şi altele. De-aia urăsc moda şi spiritul de turmă.

La fel se întâmplă şi cu noul design al Facebookului. Timelineul ăla mi se pare o porcărie sinistră, făcută la plictiseală, de dragul de a schimba ceva. Ceva de genul „hai să schimbăm locurile obiectelor din casă şi să le punem într-o ordine de rahat pentru că ne plictisim”. Unii spun că le place noul design pentru că arată frumos. Mie mi se pare un mare kitsch. Ce e frumos, că îţi poţi pune sus o poză mare cu tine pentru a arăta oamenilor că eşti frumos de pici? E ca şi cum ai avea poză cu tine pe desktop. Chestiile astea le făceam când aveam calculator de câteva zile şi abia apăruseră telefoanele cu cameră foto.

Altă utilitate pentru timeline? A, mă scuzaţi, arată ce ai uploadat tu acum nu ştiu cât timp, sub formă de arhivă. Aşa şi? Se putea pune asta foarte frumos într-un colţişor. Designul vechi era simplu şi util: intrai pe pagina omului, aveai poza lui de profil în stânga, informaţiile despre el pe mijloc, prieteni şi altele pe stânga şi dreapta, iar pe mijloc peretele. Logic, simplu şi util. Dar de ce să porţi blugi normali, când poţi purta blugi cu desene şi briz-brizuri?

5 responses to “Facebook Timeline, o porcărie inutilă

  1. daaa asa e,chiar e porcarie si eu din pacate mi-am facut si acum nu mai merge sa-l schimb:(

  2. Facebook Timeline ridica cateva probleme mari de securitate si privacy..

    Daca nu petreci putina vreme lucrand la timeline s-ar putea sa ai ceva surprize neplacute.
    Un mic ghid axat mai mult pe partea de privacy: Ghid de utilizare Facebook Timeline

  3. Doamne urasc din tot sufletul „chestiuta” aia!!! Ma debusoleaza total cand intru pe contul cuiva si vad ca e inca unu/una care si-a activat timeline-ul. Nu mai stau sa ma uit la nimic… mi se taie puternic si ies de pe profilul respectiv.

  4. daaa, cea mai mare porcarie..nu stiti cum sa schimb la interfata veche, ca nu stiu cum am facut de mi s-a setat varianta timeline..merciii

  5. timeline nu s-a setat de catre cineva, a fost activat de ei pentru toti userii. unii useri au optat pentru a avea asa ceva de mult timp. anul trecut pe 22 sept a fost f8, conferinta fb si atunci au anuntat timeline. la cateva zile s-a dat drumul si am fost printre primii inscrisi. Mie mi se pare un pas evolutionar, un jurnal al lucrurilor ce ti s-au intamplat. Schimbarile se intampla in jurul tau, chiar daca nu vrei sa tii pasul. Mai ales cand folosesti un serviciu gratis la care nu ai decat un minim control.
    „if you’re not paying for something, you’re not the customer; you’re the product being sold”

Lasă un răspuns

