Facebook Check-in, o mizerie nefolositoare

Ştiţi întrebarea aia buclucaşă „de ce„? Hai că o ştiţi. Mie îmi place mult să o pun. Când eram mic o puneam după fiecare afirmaţie pe care o făcea cineva, pentru a mă amuza. Acum am mai crescut şi pun întrebarea „de ce” atunci când nu înţeleg ceva. E logică şi câteodată te ajută şi te salvează de la a fi penibil.

Există o aplicaţie pe Facebook, numită „Check-in„, pe care eu nu am folosit-o niciodată şi pe care, recunosc, nici nu ştiu să o folosesc. Şi, m-am gândit, nici nu vreau să o folosesc vreodată. Bine, mint, o să o folosesc imediat după ce scriu asta, doar de test şi de fun, de pamflet şi de satiră, de kiki şi pentru că pot. Check-in-ul ăsta constă în a posta pe Facebook în ce loc te afli tu, acest miez din 7-up, ce faci şi, mai ales, cu cine eşti acolo. Dar, revin, DE CE? Aparent nu există un răspuns corect şi care să explice relevanţa Check-in-ului. Dar cum eu sunt băiat de treabă, am un răspuns la întrebarea magică:

Dai Check-in ca să te lauzi cu nimic. E o pseudolaudă Check-in-ul ăsta. Te minţi că te lauzi cu ceva, dar de fapt nu te lauzi cu nimic. Cel mult te lauzi că postezi de pe aifon (cu „n” zis pe nas). Pe cine interesează că eşti tu nicăieri, împreună cu nimeni şi faceţi nimic? Pe nimeni, corect.

5 responses to “Facebook Check-in, o mizerie nefolositoare

  1. :))) unii isi mai dau check in la liceu de parca atinge pe cineva faptul ca tu te afli la liceu in momentul ala (cum e si normal).

    Am stat si am meditat….facebook-ul asta e folosit pentru a arata celorlalti ce „viata interesanta ” avem, cu cine ne-am mai pozat, ce am mai mancat (eventual =)) ), prin ce cafenele de fitze am mai fost, prin ce cluburi ne mai facem veacul..etc.etc…e ca si cum ne-am dori sa fim „celebri ” pe facebook.Ca altfel, in viata reala…e mai greu sa ne afirmam .

    Am si eu facebook si momentan traiesc un conflict psihologic :)) imi mananca timpul si totusi…

  2. E misto cateodata cand mai da unu’ cate un link la ceva interesant sau mai pune o poza haioasa. Dar in ultimul timp mai putin astea si mai mult check-in-uri si dat raport la ce fac (mananc, ma spal, dorm, sunt bou etc.)

  3. Iti dau dreptate in mare parte… cam 98%. DE CE? :)) Imi pastrez 2% pt ca si eu as da check-in daca as fi intr-un loc foarte fain, greu de ajuns…etc (concert mare cu o trupa buna, o tara care mi-am dorit sa o vizitez de mult, puncte turistice foarte mari si importante etc)
    Insa da… nu am sa inteleg persoanele care isi dau check-in si in TAXI.

  4. Salut,

    Ai putea sa dai check-in fals?
    De exemplu sunt intr-o locatie, dau check-in si pot scrie orice locatie doresc?

Lasă un răspuns

