De la entuziasm la oligofrenie

Mă enervează oamenii care se entuziasmează maximum. Şi în general oamenii entuziaşti nu se entuziasmează că au câştigat la LOTO sau că au găsit zece milioane pe stradă. Nu! Se entuziasmează că au ascultat un căcat de melodie sau că au văzut o poză cu o pisică. Mamă, ce drăguţ, mă duc să vomit. Pe pisică.

Şi cel mai mult mă enervează oamenii care nu înţeleg de ce nu sunt şi eu entuziast. M-a întrebat cineva odată, în timp ce jucam fotbal, „bă, da’ tu nu te bucuri când dai goluri?”. Da, o să mă pun în cur şi o să-mi torn nămol în cap de bucurie că am nimerit poarta cu mingea. Mă bucur şi eu, dar acum nu o să ţopăi şi nu o să bat din palme spunând „yes, yes, yes” pentru asta. Mi se pare de copil oligofren entuziasmul ăsta forţat. Nu trebuie să mă transform, pentru câteva secunde, în cel mai penibil om din lume, doar pentru a-ţi demonstra ţie că mă bucur de ceva.

http://www.trilulilu.ro/embed/DanDan23/d7d9f845806478

Şi nu vreau să se înţeleagă că sunt anti-sănebucurămdechestiisimple. Nu! E bine să te bucuri de toate chestiile mici pe care le vezi sau care ţi se întâmplă, dar nu trebuie neapărat să te manifeşti într-un mod penibil ca să demonstrezi asta. Mă stresează tot căcatul cu siteul ăla 9gag.com. Pun unii pe Facebook toate rahaturile neamuzante, cu entuziasmul de care ziceam. Cât de amuzantă crezi că e o pancartă pe care scria ceva, după care a plouat, iar acum s-a şters o literă şi scrie altceva? Mamă, cât de amuzant o postez pe Facebook, ridic piciorul la mobilă şi mă piş de bucurie. Acum e o mobilă plină de entuziasm.

Sursă foto

3 responses to “De la entuziasm la oligofrenie

  1. Esti prea dur pentru ei cu melodia aia!

  2. 9gag.com e pentru cei care n-au simtul umorului 😉

  3. Pingback: Afară ninge liniştit! | snapto.eu

Lasă un răspuns

