Neymar, cimpanzeul dansator

Nu sunt rasist, doar că nu suport comportamentul portughezilor şi nici cel al brazilienilor.

În ultimul timp, numele de Neymar, al cocalarului cu freză de urangutan, este pe buzele tuturor. Când zici Neymar, unii bărbaţi încep să fredoneze „Ai se eu te pego” de bucurie că le-ai amintit de acest zeu al maimuţelor, iar unele femei se entuziasmează pur şi simplu degeaba, pentru că oricum n-au văzut niciun meci cap-coadă în care a evoluat urangutanul cel zglobiu. Dar dacă e atât de cunoscut, de ce să nu se entuziasmeze?

Neymar e un băiat care joacă fotbal, care s-a tuns precum un copil dornic să demonstreze cât de interesant este el cu freza lui ciudată şi care joacă fotbal într-o ţară în care echipele de fotbal joacă miuţa. Chiar aş vrea să-l văd pe Neymar evoluând în faţa unor fundaşi italieni, sau englezi, sau din oricare altă ţară în care chiar se joacă fotbal. Probabil că n-ar mai avea motiv să-şi execute dansurile cu care a convins atâta lume că este un fotbalist „cool”.

Lumea este atrasă de măscărici, de freze ciudate şi de muzică foarte ritmată. Deci, cum să nu-l iubească pe Neymar? Mă uitam într-o seară la rezumatele meciurilor dintr-o etapă din Brazilia şi majoritatea fotbaliştilor erau tunşi precum idolul lor cu palmier în cap. Am mai zis, cu prostie atragi proşti şi ai noroc că sunt gârlă.

Îmi displace că sunt nevoit să ascult mizerii gen „nossa, nossa”, să văd pe stradă freze de cimpanzei maltrataţi, raşi prin părţi şi în general să văd turme. Aşa că, vă rog, nu mai apreciaţi urangutanii!

11 responses to “Neymar, cimpanzeul dansator

  1. Unforgiven

    Desi n-am auzit de Neymar asta, nu m-am putut abtine si tot am ras cand i-am vazut poza, asa ca tot ce pot sa mai zic e… la cat mai multe posturi cu/ despre urangutani „faimosi”!

  2. bai lina…nu fi rasist si ipocrit…taran turbat.

  3. bre ce ai cu neymar idolu nostru ?”?

  4. ati vrea voi sa fiti k neymar invidiosilor :))))

  5. invidia asta..

  6. Neymar este un fotbalist oarecare.. nu toti sunt buni sa zici ca el este cel mai jalnic, poate ca uneori nu ii reuseste dar este destul de bun k ajucator eu aja consider. cu toate astea danseaza ok pot spune, este cunoscut, se afla in anumite video gen,, balada boa, tchu tcha tcha”, daca nu stia dansa nu mai era acolo va spun.. Si pana la urma ce baiat nu ar vrea sa fie in loql lui?;);x hai sa fim seriosi.. Lasati invidia asta k nu e bine..!!!!!!!!!!!!

  7. neymar are o freza super asa vreu si eu sa fac freza asta si neymar e idolul meu eu vreu sa invat de la el cel mai bun

  8. O fi el cocalar inrait dar e talentat ce pot zice…stie pele ce spune.nu ca m ar influenta pele, dar am observat ca neymar are skill nu gluma.tot ce mai are de demonstrat e sa sa faca spectacol in europa asa cum face in brazilia.

  9. mda…..mie mi se pare ca vb din invidie….ce te doare pe tn capu de freza lui? sau cum si unde joaca? :)))wsm…..lumea e invidioasa;) asa o sa mori incruntat de invidie!!!

  10. Imi place sa citesc comentariile, realizez ca majoritatea care au citit ceva de pe blogul asta inca n-au inteles cum e treaba cu „k”, „vb”, (loQl, auzi ca LOQL, ma zgarie pe timpane) „rom-gleza” etc.
    Si de ce pula mea unii pun puncte de suspensie si dupa semnul exclamarii?
    „…!” Gresesc eu cu ceva si e corect si asa?

  11. denisa11neymar

    nu mai spune nimic de neymar…as vrea sa vad cum arati tu in primul rand.Se vede cat de mare este invidia in tine.Si ai spus ca vrei sa il vezi jucand la echipe mari.Ei…unde joaca acum?La Brcelona,cea mai buna echipadin lume,castigatoare UCL 2015. O sa vezi ca Neymar o safie viitorul Balon De Aur. Va fi olegenda a fotbalului mondial…asa ca trebuie apreciat pentru asta,nu criticat . Love you Neymar ❤

Lasă un răspuns

