5 certitudini #2

Această rubrică, după cum aţi văzut în cea anterioară,  e ceva de genul „cine nu bate din palme mă-sa-i curvă”. Îmi plăcea să mă joc asta când eram mic şi probabil că am devenit nostalgic, aşa că am inventat această rubrică. Deci, să trecem în revistă încă cinci certitudini. Adică lucruri care nu merită susţinute prin argumente pentru că sunt evidente.

1. Cine foloseşte expresia „se merită” nu are voie să aibă opinii despre nimic. Reflexivul nu mai are voie să te bată dacă ai trecut de clasa a cincea.

2. Pe cine bate acuzativul în aşa hal încât să folosească exprimări de genul „femeile care le-am avut„, mâncând prepoziţia „pe”, fără să se corecteze şi fără să îşi zgârie timpanul, trăieşte într-o nesimţire crâncenă, deci e dobitoc.

3. Cine postează citate pe Facebook, Messenger şi în general oriunde, fără să spună din cine a citat, e prost fudul şi egoist. De altfel nu merită să aibă net.

4. Cine foloseşte apostroful în locul cratimelor e clar analfabet şi merită şi atestat în alfabetism.

5. Cine foloseste englezisme e cel mai neinteresant om din lume.

Lasă un răspuns

