Playlist

Ascult Beatles. Yesterday. Brusc îmi dau seama că mă gândesc la ieri, iar asta înseamnă că din nou îmi amintesc de trecut. Şi nu neapărat că nu-mi face plăcere, dar nu e momentul acum. Beatles puteau şi ei, pe lângă toate acele capodopere muzicale, să facă o melodie despre acum.

„Vis de primăvară” de la Colibri merge mult mai bine. Şi pentru că e primăvară şi pentru că nu e atât de depresivă. Parcă e atât de scurtă… Ce dacă? Lucrurile frumoase ţin puţin şi de-asta nici nu plictisesc. Şi dacă vrei neapărat să te plictiseşti o iei de la capăt, de mai multe ori.

Enjoy the ride de la Morcheeba îmi pare că merge când eşti în depresie. Şi îmi aduc aminte că am trecut prin asta. Te mai poţi înrola într-o armată de prieteni imaginari care merg în şir indian către nicăieri. Şi poţi să mergi cu ei dacă vrei să-ţi odihneşti creierul, pentru că ei sunt goi pe dinăuntru şi nu te influenţează cu nimic.

The only exception-ul de la Paramore îmi recapitulează toate scenele din filmele cu americani, mai cu seamă alea cu adolescenţi în dormitoare inofensive. Şi prin inofensive înţeleg dormitoarele alea cu dezordine în cameră, cu lucruri aruncate peste tot, cu culori multe, cu muzică lentă… Inofensive este cuvântul potrivit, pentru că totul e copilăresc şi lejer.

Da, e primăvară şi e perioada aia în care eu mă simt cam cum se simt oamenii, de obicei, când vine toamna. Primăvara e o toamnă pentru mine. Albastru de la Luna Amară e încă o melodie aproape depresivă. Nu înţeleg de ce oamenii simt nevoia să asculte melodii care să se potrivească cu starea lor. Probabil pentru că în subconştient ei ştiu că şi momentele triste fac parte din viaţa şi că dacă iubeşti viaţa automat le iubeşti şi pe ele.

Ol’ Skoolin-ul lui Paul Brown mă face să nu mai vreau să fac nimic. Aşa că mă opresc din scris. Şi ascult.

2 responses to “Playlist

  1. nu stiu de ce nu te-a mai pus blogroll in fruntea listei cand ai scris, ca eu, nemaivazandu-te in primele linii, am crezut ca ai luat o luuunga pauza. acum constat ca astfel am ratat cateva postari, inclusiv pe asta, care mi-a placut teribil. ai scris foarte frumos. m-a atins in special asta: „Te mai poţi înrola într-o armată de prieteni imaginari care merg în şir indian către nicăieri. Şi poţi să mergi cu ei dacă vrei să-ţi odihneşti creierul, pentru că ei sunt goi pe dinăuntru şi nu te influenţează cu nimic.”

  2. Probabil s-a nimerit sa scriu in aceeasi zi cu ceilalti din blogroll si s-au pastrat pozitiile. Ma bucur ca ti-a placut. 😀

Lasă un răspuns

