sâmbătă

Câteodată simt nevoia să fac chestii care sunt normale dar pe care în mod obişnuit nu le fac. Aşa că azi am luat bicicletele, l-am luat şi pe taică-meu şi am ieşit să ne plimbăm. < În momentul ăsta vorbesc despre mine şi despre ce fac eu, iar asta e încă o chestie pe care nu o fac în mod obişnuit. >

http://embed.trilulilu.ro/muzica-diverse/losing-my-religion-r-e-m-1

Aşa am aflat că taică-meu a rupt mai multe biciclete când era puţin mai tânăr decât mine şi că îi plăcea să fie „fentos”. După vreo tură de Herăstrău, căldura ne-a făcut să ne oprim la o terasă cu pletoşi, cu bere şi cu muzică fix pe placul meu. Da, ştiu, e ciudat că există aşa ceva în Herăstrău. Am ascultat Semnal M, Roxette, Holograf, R.E.M. şi alte rockăreli soft, în timp ce am vorbit despre fotbal şi despre cât de mult urăsc eu şcoala chiar şi după ce am terminat-o.

Nu e deloc genul blogului să scriu despre ce fac eu în weekend sau mai ştiu eu când, dar am scris asta pentru că vreau să-mi mai amintesc din când în când că e bine să fac şi lucruri pe care nu le fac în mod normal şi să amintesc asta şi altora. Da, a fost o sâmbătă mişto, chiar dacă am pierdut la pariuri iar. Şi asta pentru că am făcut ceva nou care, probabil, ar trebui să fie des şi normal.

În altă ordine de idei, de când ies mai des cu bicicleta observ lucruri noi – De exemplu că unii oameni chiar nu vor să gândească logic sau că unii se cred mai fraieri dacă împart drumul şi cu alţi oameni care, ciudat, nu merg chiar pe jos. Aşa s-a întâmplat şi astăzi, când am claxonat două duduiţe, pe care nu prea aveam cum să le ocolesc lejer, dar care s-au încăpăţânat să nu se mute puţin mai într-o parte. O fi josnic să faci loc oamenilor, cine ştie… Una dintre ele s-a mulţumit cu un „extraordinar…” zis în scârbă. Eu m-aş fi mulţumit cu un băgat de părţi ale corpului prin diferite locuri, tot ale corpului, dar eram cu taică-meu şi m-am uitat doar urât. Şi iar m-am abţinut de la un lucru perfect normal…

Acum, care merge diseară în club?

One response to “sâmbătă

  1. La faza cu pietonii recalcitranti te inteleg perfect :)) E amuzant cand treci pe langa ei cu bicicleta(sau in cazul meu cu rolele) si ii vezi sarind in sus avand pe fata acea grimasa de ” ia uite-l/uite-o si p-asta! ” :)) Poti chiar sa le faci analiza psihologica pentru ca unii au o reactie mai intarziata decat altii .Tin minte odata cum un mos cam costeliv ,auzindu-ma venint din spate cu rolele a tras o sperietura de cred ca i s-au desfundat arterele si cu un salt magnific s-a dat la o parte din drum desi oricum aveam de gand sa-l ocolesc :))Cand m-am intors avea saracu batranel o expresie pe fata…nepretuita! 😀

Lasă un răspuns

