La radio…

http://embed.trilulilu.ro/muzica-diverse/jeff-healey-band-while-my-guitar-gently-weeps

Noaptea îmi place să ascult radio. Adorm foarte târziu şi îmi place să adorm cu muzica de la radio, cu emisiunile de acolo sau cu piese de teatru radiofonic. Nu sunt deloc pretenţios la ora aia. Stau şi analizez fiecare melodie, cu atenţie, fie ea şi „seniorita”. Nu ca să critic ci pentru că mi se pare interesant să cunosc şi alte genuri, tehnici, versuri şi până la urmă să înţeleg mai multe culturi.

De-aia câteodată ascult Radio Trinitas. Nu sunt un tip religios, ba chiar mi se pare agasant acel gen de oameni care îmi dau impresia că exagerează cu asta. Dar mi se pare interesant şi normal să ascult şi părerile altora înainte să arunc piatra în direcţia lor. Probabil între ora unu şi trei noaptea sunt dispus să acord şanse mult mai uşor. Noroc că nu mă sună nimeni la orele alea să-mi ceară câte ceva.

În ţara asistentelor TV, a lăutarilor moderni, a curvelor virgine şi a vedetelor din hârtie igienică, radioul de la orele nopţii este una din puţinele oaze de sinceritate, de cultură şi, până la urmă, de normal. Mi-ar plăcea ca o zi întreagă să aibă trei părţi în loc de două, pentru că aş vrea să stau treaz şi noaptea, măcar câteva ore, şi abia apoi să dorm. Oricum, atunci mintea e mai limpede, atunci îţi faci mai uşor ordine în gânduri şi atunci poţi să asculţi radio. Fără concursuri de doi bani şi fără muzică pentru roboţi teleghidaţi. Sau, în cazul nostru, „radiozaţi”.

One response to “La radio…

  1. Foarte frumoasa melodia dar si poza cu acel radio.

Lasă un răspuns

