Linkin Park în Bucureşti (cronică de concert)

De la Linkin Park, acest nume sonor în lume, mă aşteptam la mai mult. Mai mult ce? Nu ştiu, mai mult orice.

Când eram la coada de la intrare, pe scenă erau Phenomenon. Mi se părea că se aude şi se cântă slab şi nici nu ştiam cine cântă. Eu ştiam doar de Zdob şi Zdub în deschidere. Aflu azi că băieţii la care nu am reuşit să ajungem erau Phenomenon, o trupă foarte tânără. Am avut bilet la Gazon B, deci oarecum departe.

Ne-am luat nişte jetoane şi automat nişte bere şi ne-am aşezat să-i vedem pe băieţii de la Coma, care chiar cântă. Şi cântă bine. Au urmat apoi Zdob şi Zdub, care au mai energizat cât de cât publicul „leneş”. Lumea oricum venise pentru Linkin Park, mulţi din curiozitate, alţii nostalgici şi poate şi o parte mai tânără (dar nu neapărat) de fani.

S-a terminat show-ul Z&Z iar după pauză, pe scenă, a apărut un steag al României (am auzit că din public) inscripţionat „Linkin Park„, împreună cu acel semn LP în centru, care a rămas pe tot timpul concertului. Începutul m-a prins întru-un moment de maximă fericire: reuşisem să trec de coada la pisoare. Mi-am făcut loc şi m-am întors la grup pe acordurile piesei Faint, cu încredere că sunetul va fi mult mai bun ca cel al trupelor din deschidere. Dezamăgitor, pentru că sunetul a fost cam la fel. S-a auzit încet şi mi s-a părut cam neclar. Să zicem că nici acustica nu era excepţională, dar nu scuză cam nimic.

Mie LP mi-au dat senzaţia de trupă care a venit, a cântat, şi-a luat banii şi a plecat. Sec. Nu au comunicat, nu au fost aproape de public şi, mai ales, nu au venit la bis. Poate din cauza sunetului, poate au avut avion de prins, poate că orice. E totuşi ceva nou, cel puţin pentru mine, pentru că nu am mai văzut concert fără bis, mai ales că publicul cerea insistent revenirea trupei pe scenă.

Mie nu mi-au transmis nimic şi nu pentru că nu au cântat bine, pentru că au cântat foarte bine. Probabil pentru că nu am fost niciodată fan şi pentru că nu mă omor după ei. Oricum, în afară de show-ul propriu-zis (cântat şi mişcat pe scenă) nu a existat altul. Spectatori am auzit că au fost în jur de 10000, ceea ce mi se pare puţin pentru o trupă ca LP. Preţurile acceptabile: o bere costa un jeton (5 lei jetonul), un sanviş costa 2 jetoane, iar chips-urile un jeton.

Speram că o să fie un concert la care o să mă împrietenesc cu trupa, dar nu am reuşit.

2 responses to “Linkin Park în Bucureşti (cronică de concert)

  1. apropo, stii ca steagul nu era corect. Albastrul e in stanga, la bat cum ar veni si nu roshu:)) Nush ce steag era ala dar al romaniei clar nu era:)) Ma rog, intentia conteaza

  2. Nici nu imi dadusem seama. :)) Am auzit ca l-a luat din public. Daca din public l-a luat e si mai grav. :))

Lasă un răspuns

