Băutură, fete şi metal

E frumos să ne aducem aminte, măcar din când în când, cât de mişto este rock-ul.

Cu căştile pe urechi, îmi rup capul cu nişte metal şi cu nişte tărie. Întotdeauna tăria din pahar este mai tare decât tăria noastă. De unde am şi tras concluzia că ne place să fim dominaţi, dar cu voia noastră. Cumva să  fim domniaţi de propriile plăceri. Unele lucruri sunt pur şi simplu prea bune ca să vrei să le domini. E ca şi când o femeie s-ar lăsa violată pentru că îi place violatorul, caz rar, probabil.

Am ajuns la Lacuna Coil şi, evident, Cristina Scabbia şi mi-am adus aminte cât de mişto sunt femeile frumoase care cântă metal. E incitant să vezi cum o femeie frumoasă, sensibilă prin definiţia femeii, cântă un gen muzical mai „greu” şi, incredibil, se şi potriveşte perfect în peisaj, face parte de acolo. E ceva interesant. Îmi place la nebunie deschiderea femeilor către lucruri pe care multă lume le consideră pentru bărbaţi. De-aia îmi par interesante femeile cărora le place fotbalul. Sau glumele porcoase, sau glumele despre femei, sau heavy-metal-ul, sau sportul în general.

One response to “Băutură, fete şi metal

  1. Pingback: polimedia.us/fain

Lasă un răspuns

