5 ani de snapto.eu

Nici nu îmi mai vine să spun că snapto.eu există de cinci ani. Scriu din ce în ce mai rar şi, dacă nu aveam obiceiul de a mă mai uita, din când în când, cu exact un an în urmă, ca să văd ce scriam pe atunci, uitam că astăzi s-au adunat cinci ani de când am deschis acest blog.

La fel ca anul trecut, justific raritatea articolelor prin lipsa de timp şi, recunosc, câteodată şi de chef. Oricum, cine vrea să afle când scriu, poate să afle uşor: facebook, twitter, RSS şi altele. Când am deschis blogul, am zis că îl voi ţine pentru mult timp, indiferent de ce se va întâmpla, şi aşa am făcut. O să merg în continuare pe varianta asta, chiar dacă scriitura e rară, pentru că nu mă aleargă nimeni să scriu mai des, nu scriu de dragul de a scrie dacă nu am ceva de transmis şi în general mă ajută la mai multe lucruri care ţin de evoluţia gândirii mele.

Normal că dacă vreodată vreţi să scriu despre ceva anume sunteţi bine-veniţi. Propuneţi şi eu am posibilitatea, în funcţie de timp/chef/pricepere, să scriu despre acel lucru sau să nu scriu. Accept şi sfaturi, şi propuneri, şi reproşuri şi în general orice gând argumentat. Vă mulţumesc celor care sunteţi abonaţi prin RSS, celor care comentaţi, celor care citiţi şi celor care aşteptaţi mereu următorul articol. Eu o să scriu indiferent de câţi cititori o să am. Am şi o vorbă pe acelaşi principiu: joc în propriul meu film, cu sala goală (dacă e nevoie). Până una-alta, aroganţa din poză e doar o glumă, iar nişte cifre stau aşa:

Articole: 1100
Comentarii: 3064
Tags: 2557

3 responses to “5 ani de snapto.eu

  1. La multi ani, blogule!

  2. pai sa scrii in continuare, cum sa nu scrii? eu nu te cunosc personal, dar daca n-ai mai scrie as simti ca am pierdut un prieten. am aflat multe chestii de la tine si, chiar daca este o diferenta mare de ani intre noi, am si invatat multe. La multi ani!

  3. @cristina: Multumesc mult! 🙂

Lasă un răspuns

