Tăceri ascunse 2012

Ieri s-au împlinit exact trei ani de când am terminat de înregistrat prima piesă compusă de mine. La „Tăceri ascunse” cred că ţin cel mai mult, probabil pentru că e prima. Cum timp de cântat nu prea mai am, iar de înregistrat şi de compus piese noi nici nu se pune problema, mă bucur că am găsit ceva timp să termin de reînregistrat „Tăceri ascunse”.

Am reînregistrat-o, cu un semiton mai sus şi cu alte mici modificări. Ziceam că sunt exact trei ani şi o zi, din 2009 până azi. Tot toamnă, anotimpul meu preferat, probabil se potriveşte bine.

2 responses to “Tăceri ascunse 2012

  1. faina melodie….felicitari 🙂

Lasă un răspuns

