Sunt ipocrit şi mă simt bine

Scopul vieţii l-am găsit lăudându-mă la tine.

Se poate spune că încă mai ţin cu Steaua, deşi întotdeauna găsesc altceva mult mai important de făcut decât să mă uit la meciurile Stelei. Ţin cu Steaua în măsura în care dacă se joacă un meci, la care participă şi ei, îmi e indiferent dar dacă ar fi să aleg aş alege să bată Steaua. E vorba de trecut, de obişnuinţă şi de „să am subiect de contrazicere când mă plictisesc”.

Am început să mă satur de laudele de doi bani ale steliştilor, cu o echipă slabă dar care este ridicată în slăvi. Nu poţi să lauzi echipa Steaua Bucureşti şi să fii arogant la maximum, cu expresii de maidan gen „aduceţi-ne echipe, că nu avem cu cine juca”, când te bate Stuttgart acasă de-ţi găureşte plasa de cinci ori. Echipă de locul 13 în Germania care mai are puţin şi se bate la retrogradare. Şi nu, nu a fost accident, pentru că şi Braşovul a găurit-o, nu de cinci dar de trei ori. Echipă de pe locul nouă în România.

Nu v-aţi săturat să vă minţiţi că Steaua are echipă şi că nimeni nu o poate opri? E ca şi cum ţi-ai lăuda copilul prost, spunând că e deştept. Şi copilul crede şi şi-o ia în cap. „Aduceţi-ne echipe, că nu avem cu cine juca”, dar pe noi ne bat toţi pe unde ne prind. Da, Steaua a avut un parcurs bun la un moment dat, dar asta pentru că avem un campionat slab, cu echipe foarte slabe. Şi, să fim sinceri, în grupa din Europa League avem echipe mai puţin decât mediocre.

Sunt sătul şi scârbit de laude grosolane gen „nu avem cu cine juca”, „suntem cei mai buni”, „jucătorii şi-au dat viaţa pe teren”. Colac peste pupăză a mai venit şi aşa-zisul imn al Stelei, care este în vogă la ora actuală. Mi se pare atât de penibil cum nişte ultraşi cool au preluat nişte versuri auzite din greşeală şi le-au făcut imn, atenţie, OFICIAL. Au luat ţopârlanii versurile piesei „Sunt fericit” a trupei Ţapinarii şi le-au schimbat puţin aducându-le într-o formă de marginea cartierului Berceni, spunându-i imn oficial. E drept, sună mai de ultras meltean să spui „scop” în loc de „sens” şi „găsit” în loc de „descoperit”.

În rest, hai să facem analiza băşinii atacantului, ore întregi, la televizor, că la fotbal mai avem de aşteptat.

Lasă un răspuns

