Hai să nu mai fim prieteni!

Mi-am scos din rubrica „despre”, de pe Facebook, unde lucrez, dacă sunt disponibil sau nu mi-o pot trage cu cineva, sau cate limbi străine ştiu şi alte căcaturi neinteresante pentru Facebook. Contul meu de Facebook vreau să fie sincer şi mai vreau să nu fie asociat cu NIMIC. Să fie doar omul de pe Facebook.

Vreau să pot scrie cuvântul „pulă”, pe Facebook, fără ca cineva să îmi atragă atenţia că sunt vulgar. Pe nimeni, care este în firea lui, nu interesează unde lucrez eu, de unde am bani, cu cine o ard şi aşa mai departe. E un cont de Facebook unde vreau să înjur, să glumesc, să fac lucruri sincere, fără ca cineva să asocieze ce fac acolo cu ceea ce fac în alte situaţii. Nu îţi convine? Dă-mi „unfriend”!

Cu toate că n-ar trebui să vă intereseze de ce fac eu în timpul liber, atat timp cât, atunci când facem ceva, undeva, facem bine. Nu vreau să aveţi pretenţii de la mine, pe Facebook şi în general pe net. Dacă vrei să vezi cum sunt în „riăl laif”, hai să bem o bere, sau un suc, că poate te şochează alcoolul, şi dup-aia poţi să ai păreri. Când mi-ai trimis cerere de prietenie pe Facebook sau ai acceptat cererea mea, ai acceptat să vezi tot ce debitez eu, în scris, în sunete şi în imagini. Vreau să-mi pot băga pula şi să pot pune poze cu gagici dezbrăcate, fără să mă gândesc că o să vadă nu ştiu cine şi o să fie ultragiat de gestul meu obscen. De ipocriţi e plină lumea, aşa că vă urez PA!

PS: Nu am scris astea pentru că cineva mi-a zis ceva clar, în faţă, dar vă văd cumva miraţi, câteodată. Unfriend, prieteni! Eu aşa fac cu ăştia care mă deranjează sau care nu-s cât de cât pe lungimea mea de undă, ca să folosesc un clişeu.

PS2: Asta e valabil pentru contul meu personal de Facebook şi nu pentru contul de Facebook al blogului, unde chiar îmi pot băga ce vreau şi în cine vreau.

Lasă un răspuns

