De ce îmi displac hipsterii

În primul rând mă enervează oamenii care ţin cu orice preţ să fie altfel (diferiţi, cu ceva în plus) faţă de ceilalţi. Dacă vrei să fii original e de ajuns să fii sincer şi să te ghidezi după mintea ta. La cât de diferiţi sunt oamenii, sigur nu o să fii ca majoritatea.

Îmi displace faptul că, deşi vrei să fii diferit, totuşi adopţi o modă penibilă, împreună cu alţi oameni. E drept, poate adunătura de aşa-zişi hipsteri din România e una mai mică faţă de celelalte adunături de orice din România, dar asta nu salvează situaţia cu nimic. Am înţeles că în general oamenii de acest gen ascultă trupe cât mai necunoscute, folosesc limbajul „rom-glezesc” (română combinată cu engleză), sunt susţinători ai artei, folosesc nişte biciclete penibile şi alte lucruri de copii care nu-şi găsesc personalitatea.

Mi se pare că eşti oligofren în momentul în care asculţi muzica pentru faptul că nu mai ascultă nimeni ce asculţi tu. Muzica ar trebui să o asculţi pentru că îţi place şi nu ar trebui să te intereseze câţi oameni o mai ascultă.

Mi se pare că eşti oligofren dacă foloseşti fraze jumătate în engleză şi jumătate în română. Nu le văd rostul atât timp cât suntem în România iar eu înţeleg perfect dacă îmi vorbeşti în limba noastră. În momentul în care foloseşti expresii în limba engleză te rog să accepţi şi să recunoşti faptul că vrei să fii „la modă” şi că te mândreşti cu asta precum un copil.

Mi se pare că eşti oligofren în momentul în care foloseşti biciclete penibile, unele şi cu coş în faţă, doar ca să fii în trend şi să te poţi poza. Bicicletele sunt pentru cu totul altceva, chiar dacă ţi se par prea „mainstream” în variantă normală.

Oamenii care sunt în felul ăsta mi se bar băşinoşi. Şi îmi diplac băşinile, de-aia îi rog să şi le miroasă între ei.

4 responses to “De ce îmi displac hipsterii

  1. uite, vezi? pentru frazele astea „Dacă vrei să fii original e de ajuns să fii sincer şi să te ghidezi după mintea ta. La cât de diferiţi sunt oamenii, sigur nu o să fii ca majoritatea.” te apreciez eu pe tine. sunt „de manual”. felicitari.

    cat despre hipsteri, se pare ca e o varsta la care iti cauti identitatea si te afiliezi unui grup, unei tendinte, unei mode. adolescenta e o varsta dificila, fiecare dintre noi a incercat sa experimenteze cate ceva atunci.

  2. Ok..pentru început”??” Care e problema ta cu hipateri? Asa cum au fost cândva emo, rapperi, punkeri, hipiotii, asa snt si hipateri, si snt originali, ei au lăsat un nou trend si l-au facut cunoscut usor. Ceea ce fac ei e bine primit culturii, unii snt ecolgisiti, iar multi se ocupa de arta.. Hipsterii au facut ceva ce multi oameni nu au putut si anume sa combine ideea de tânăr rebel cu arta.. Lor nu le-a fost frica de faptul ca ar putea fi criticati si etichetati ca ciudati..ei au putut aa se exprime fara frica asa cum toate aceste trenduri, secte, numestele cum vrei tu..cei emo, rapperi si toți pe care i- enumerat mai sus toți acești oameni au avut curajul sa fie ce ii defineste fara a le fi frica de ce impresie vor creea in jurul lor. Snt si eu hippsterita de ceva vreme si am învățat multe, ma regăsesc in ceea ce fac ei si nu le i-au apărarea doar pentru ca fac parte din ei.. Parerea mea e ca nu ai avut niste argumente bune încât sa convingi pe cineva sa nu ii placa pe hipsteri sau sa nu devină unul dintre ei.

  3. @Eiran: Invata sa scrii si iti explic dupa!

  4. Pingback: Roșia Montană și protestatarii "bengoși" | snapto.eu

Lasă un răspuns

