Câinii vagabonzi și oamenii prefăcuți

Nu știu cum sunt alte țări, dar România este plină de oameni ipocriți și pseudosensibili. Acești oameni ne împiedică să avem un trai mai bun și mai civilizat. E plin de curve virgine, cum zicea cineva la televizor. Am zis că nu mai vorbesc niciodată despre problema câinilor vagabonzi, dar nu mă pot abține când văd prostie susținută sus și tare.

Ne confruntăm cu următoarea problemă: Ne mănâncă javrele pe stradă. Chiar acum, în momentul în care tastez, afară se aud câinii cum latră. Suntem în anul 2013, avem telefoane, mașini și alte lucruri de ultimă generație, dar nu putem rezolva o problemă atât de simplă. În principiu problema s-ar rezolva foarte simplu – Omorâm toți câinii vagabonzi și avem grijă să nu mai fie pe stradă niciun câine fără stăpân.

Avem însă o piedică: oamenii care sunt împotriva acestui fapt. Și acum hai să vedem de ce sunt ei ipocriți și cum nu ar trebui să intereseze pe nimeni de părerea lor. Păi există mai multe tipuri de animale: porci, vaci, miei, cai, câini și multe altele. Unele tipuri de animale sunt omorâte pentru a fi mâncate de noi și de iubitorii de câini, fără ca cineva să aibă o problemă cu asta. Și sunt animale nevinovate, cum ar fi porcii, de exemplu. Porcii am înțeles că sunt mai inteligenți decât câinii, nu știu dacă e adevărat, dar ziceam așa ca fapt divers și pentru că unii au impresia că dacă un câine e mai jucăuș are dreptul de a fi pupat în cur.

Bă, și dacă voi mâncați animale nevinovate, cum căcat aveți tupeul să apărați câinii de pe străzi care MUȘCĂ?! Și nu mă luați cu căcaturi de genul „Bă, dar ce comparații faci și tu!” Nu, bă, comparația nu e de căcat, e perfect normală și rațională. Porcul e la fel de animal ca și câinele. Cum ar fi să mi se scoale mie să fiu anti-omorât-porci? Uite de azi eu iubesc porcii, cum și voi iubiți câinii. Ce facem, murim de foame? Nu, normal. De-aia e corect să eutanasiem toți câinii fără stăpân. Cum tu nu vrei să mori de foame și mănânci porci omorâți, sau pui omorâți, sau orice alte animale, eu vreau să merg pe stradă liniștit.

Da, e greu să spui adevărul la televizor. Nu poți să fii pe post și să zici că soluția e să omori câinii, că omul prost va fi șocat și nu va înțelege că e o decizie rațională și perfect normală.

7 responses to “Câinii vagabonzi și oamenii prefăcuți

  1. Exact asta ziceam și eu. Iubitori de animale ipocriți care mănâncă animale. Mie mi se pare că sunt iubitori de animale drăguțe (deși maidanezii nici măcar animale drăguțe nu sunt).

  2. Pingback: Câteva idei despre scandalul cu maidanezi | snapto.eu

  3. esti un prost si ipocrit fara masura!te contrazici singur.fara dubiu rasa umana e cea mai josnica,iar tu,mult mai prost ca un porc(care da,e mai inteligent ca un caine).sa fi de acord cu moartea cainilor maidanezi doar pentru ca se mananca carne de porc, pui etc…e de-a dreptul strigator la cer.nici una,nici alta nu are justificatie.sunt sigura ca daca abatoarele ar avea ziduri de sticla am deveni cu totii vegetarieni,si daca ne-am gandi un pic si la binele cainilor maidanezi am gasi o solutie mai buna(umana) decat uciderea lor.noi avem de ales,animalele nu!

  4. p.s. pariu ca nu mori de foame daca nu mananci carne de porc???!!!!

  5. Unde m-am contrazis singur, vita proasta si analfabeta? Iti dai seama cat de proasta esti daca zici ca am deveni toti vegetarieni daca abatoarele ar avea ziduri de sticla, cand de mii de ani oamenii taie porcul, cu mainile goale, unii in fata altora? La tine la tara nu exista problema cainilor, asa ca mars si latra in alta parte!

  6. a fi de acord cu o actiune(eutanasierea cainilor pt. ca TU sa poti umbla linistit pe strada) si in acelasi timp a condamna o actiune de acelasi gen(sacrificarea animalelor pt. ca TU sa poti umbla pe strada nelinistit dar cu stomacul plin) e clar o contrazicere ipocrita.rezultatul e acelasi,diferenta sta in motivatia personala.e greu cu cei ca tine, care nu vad mai mult decat propria persoana si propriul interes.
    cat despre insultele tale…no comment(sau aproape).e clar ca nu sti NIMIC despre vite,prostie sau analfabetism.oricum,mersi ca nu te-ai chinuit mai tare,sigur in realitate tu poti mai mult.
    in fine,problema ta,oricum ai lua-o si ai intoarce-o,e ca ai o gandire de-a dreptul meschina. sunt lucruri pe care pur si simplu nu le poti accepta pentru ca „nu te lasa sufletul”,asta fara sa mai pui la socoteala faptul ca ai capacitatea de a GANDI…pacat ca o avem doar optional si nu obligatoriu.
    de mii de ani incoace omul evolueaza,in unele locuri mai repede,in altele chiar mult prea incet ,insa evolueaza.traiam ca porcii,le taiam gatul,de vii, in fata copiilor..acum,vezi-doamne, ii impuscam inainte.macar ne-am pus problema chinului prin care trece saracu’ porc.

    „Cum ar fi să mi se scoale mie să fiu anti-omorât-porci? Uite de azi eu iubesc porcii, cum și voi iubiți câinii. Ce facem, murim de foame? Nu, normal. De-aia e corect să eutanasiem toți câinii fără stăpân.” doar asta am retinut din tot articolul tau ,de fapt asta m-a revoltat atat de tare incat ti-am scris…motivatia ta de kkt.iti raspund:ar fi fain pentru tine,chiar si pentru porci,sa ti se scoale!dar tot nu mi-ai raspuns daca faci pariu sau nu?!
    iti doresc ca odata-si-odata sa poti iubi si tu un porc ,asa cum eu iubesc un caine,si porcul pe tine.n-o sa-ti para rau.
    serios, cum poti fi asa de superficial?????si o mai si arati lumii intregi!!!!!!!!!!!

  7. Nu stiu de ce discut cu tine care nu ai nici macar minimum de logica. Era o intrebare exemplu faza cu sacrificarea animalelor, nu condamnam pe nimeni. Tocmai, mi se pare normal. Ma intrebam doar ca daca sacrificarea porcilor e un lucru normal, cum nu e normala eutanasierea cainilor? E greu cu logica, trebuie sa recunosti.

    Te-am insultat pentru ca m-ai insultat si tu fara sa ai vreun argument. Despre prostie si analfabetism cred ca stiu cate ceva, am dovada clara mai sus – da, tu esti, te bate gramatica rau de tot. Si daca te-a ofensat cuvantul „analfabetă” si ti s-a parut prea mult, agramata sigur esti. Roaga pe cineva in firea lui sa citeasca halul in care scrii si sigur o sa imi dea dreptate.

    Te-ai atacat la pasajul ala din text pentru ca nu te duce capul sa pricepi ironii si nici macar nu sunt subtile. Pariu, auzi! Sunt convins ca se poate trai si fara carne, nu am zis nicaieri ca nu sunt de acord cu asta, dar tu interpretezi cum vrei si cum te duce capul.

Lasă un răspuns

