6 ani de snapto.eu

Mare nebunie, mare! (pe dracu) Astazi s-au împlinit șase ani de când există acest blog şi într-un fel mă bucur de asta. E mare lucru să te ţii de o activitate timp de şase ani, oricare ar fi aia. Spun că e mare lucru pentru că te poţi opri oricând, din cauză că te-ai plictisit, din cauză că nu-ţi aduce profit, din cauză că ţi-e lene sau din oricare altă cauză. În fine, eu nu m-am oprit, probabil pentru că nu am nicio aşteptare şi pentru că fac asta de plăcere, când am chef.

Ca în fiecare an, vă mulţumesc celor care aţi citit, aţi comentat sau ce aţi mai făcut voi pe aici. Aştept oricând sugestii, idei de articole, întrebări, cereri şi nelămuriri din partea voastră. Dacă am timp, mă ocup, dacă nu, găsesc eu cândva. Am mai zis că articolele s-au mai rărit din cauza timpului în mare parte, dar şi din alte cauze. Am mai şi şters din cele vechi şi fără sens. Timpul trece, evoluăm, ne schimbăm şi, când ne uităm în urmă, ne dăm seama că am înţeles nişte chestii, de-aia îmi place mie să am la ce mă uita din trecut.

Nu uitaţi că snapto.eu este şi pe Facebook aici: https://www.facebook.com/snapto.eu

Lasă un răspuns

