Mihai Bendeac, rebelul din coceni

Știți babele alea din sat care au păreri despre orice subiect pe care nu îl stăpânesc? Dacă nu le știți imaginați-vi-le! Am și eu o părere. Și cum nu am șanț și nici babe cu care să vorbesc, latru aici, a pagubă sau a ce vreți voi. Am o părere despre subiectul Bendeac-Intact în primul rând pentru că îl apreciez pe Mihai Bendeac actorul și de foarte multe ori îmi place umorul lui de la televizor, de autobază după părerea unora, mișto după părerea mea. Și în al doilea rând pentru că nu îl înțeleg pe M. Bendeac omul, acest rebel neînțeles, cum probabil se crede.

M. Bendeac îmi pare genul de actor muncitor, energic, cu idei multe, care se inspiră din orice dar și care e ușor de influențat de către oricine. Probabil că fiind ocupat să simtă și să trăiască orice sentiment la maximum, pentru a intra bine în rolurile pe care le are de interpretat, uită că trebuie să mai fie și rațional câteodată; uită că nu totul e o piesă de teatru sau o scenă de film.

Mie nu mi se pare normal ca atunci când te-ai certat cu prietenul să ieși în fața blocului și să strigi că te bătea și că îi puțea gura, că până la urmă nu te-a obligat nimeni să stai cu el. Sau nu mi se pare normal să te caci în mijlocul sufrageriei ca să râdă lumea de excentricitatea ta și apoi să te plângi că te dau afară din casă ăia cu care locuiești. E OK, i-ai făcut să râdă pe ăia care se uitau pe geam la voi în casă, dar le-ai împuțit sufrageria ălora cu care locuiești și care îți dau de mâncare.

Dacă ăia cu care locuiești nu te lasă să te caci în mijlocul sufrageriei nu înseamnă că te cenzurează, înseamnă doar că nu vor să le miroasă casa urât pentru a râde ăia care se uită pe geam. Dacă nu înțelegi atâta lucru, înseamnă că nu ești suficient de matur din niciun punct de vedere. Dacă pe mine mă înjură unul de morți și tu, colegul meu de apartament, mi-l aduci în casă să râdem și să ne simțim bine, ca să vadă vecinii ce chestie neprevăzută s-a întâmplat, îmi pare rău, va trebui să îți cauți chirie în altă parte.

Exact asta mi se pare că a făcut M. Bendeac intenționând să îl invite pe Radu Banciu în emisiunea de la Antena 1. Să te victimizezi apoi că ești cenzurat și că te-a atacat nu știu cine, mi se pare de copil, nu de om matur și în firea lui.

Lasă un răspuns

