Obiceiul de a-ți pune mufa pe Facebook

Mă gândesc că posibilitatea de a face poze există pentru a surprinde cadre care transmit ceva. Faci poze ca să păstrezi o amintire cu ceva, sau să transmiți ceva, sau să exprimi un sentiment.

Înțeleg oamenii care își pun pe Facebook poze cu ei când se strâmbă, sau când se uită într-un fel, amuzant sau enervant. Înțeleg cam orice fel de poze, chiar dacă nu îmi plac toate, dar nu o să înțeleg niciodată oamenii care își pun pe Facebook, sau oriunde, poze DOAR cu mufa lor și nimic mai mult. Practic o poză în care se vede un cap care nu transmite nimic. E doar un cap. Frumos sau urât, nu mă interesează, e banal și plictisitor. Și poate să zică oricine că sunt misogin, dar în general fetele fac asta.

Și, da, mă prefac că nu înțeleg de ce fac unii asta, pentru că în realitate îmi este foarte clar că vor să ne arate nouă, privitorilor, frumusețea lor fără margini. Zic să își pună pe net și poza din buletin, e la fel de banală.

One response to “Obiceiul de a-ți pune mufa pe Facebook

  1. Eu cred ca mi-as face o parere mai buna despre cineva daca as vedea o poza normala cu el/ea, in care sa i se vada, fie, doar fata, decat daca ar avea una ca cea pe care ai atasat-o la postarea asta… :))

Lasă un răspuns

