Mamelor din România, eu vă dau un singur sfat

Nu puneți copii pe net, că e un gest de căcat.

Mamelor, luați-vă prietenele de bârfă, găsiți un dispozitiv cu net și așezați-vă comod. Vă voi învăța cum trebuie să vă purtați, fără să vă iau niciun leu. O fac doar așa că sunt băiat bun și îmi place să observ acțiuni penibile și să le arăt cu degetul, râzând isteric. Iar voi, în loc să vă căcați pe dumneavoastră și să vă simțiți ultragiate, ofensate și alte adjective, mai bine mi-ați mulțumi pentru că v-am arătat cu degetul, ca un nesimțit ce sunt, și v-am spus adevărul suprem pe care îl dețin în aroganța mea, arătându-vă calea cea dreaptă.

Cum să vă iau eu, ca să nu vă bruschez? Cum să vă spun eu vouă, făpturi minunate, ca să nu vă șochez? Puneți, dracului, mâna și ștergeți toate pozele cu plozii de pe net! Copiii ăia nu au posibilitatea de a alege dacă să fie acolo sau nu. Există în capul vostru ideea că lumea o să vă aprecieze pentru că ați făcut un copil. Nu e mare lucru să faci un copil. Chestia asta o poate face aproape oricine. Și nu mă luați cu „tu nu ai de unde să știi, că nu ai copii, o să înțelegi când o să ai”, pentru că e cel mai mare căcat. Dacă o să am vreodată copii și o să îi pun pe net când mănâncă, când fac căcuța, când se joacă și când orice, înseamnă că mi s-a întâmplat ceva grav și vă rog să mă internați, cu forța, la nebuni. Chestia asta cu „o să vezi și tu când o să ai copii” e scuza cea mai simplă și cea mai penibilă atunci când nu te duce capul și vrei cu orice preț să îți aperi inepțiile, fără a te baza pe ceva.

Oamenii mai puțin inteligenți au obiceiul de a arăta lumii ce fac ei: au gătit, le arată proștilor de pe net; au fost la restaurant, pozează mâncarea; au fost la mare, pozează marea; se uită la film, pozează televizorul; fac sex, pun copiii pe net. Da, lumea vă dă like din prietenie, din rudenie sau din politețe, oricare variantă are la bază ipocrizia. Ipocrizia vă face să vă simțiți speciali, dar sunteți banali și plictisitori, chit că aveți copii.

Copiii nu au ce căuta pe Facebook. I-ați născut, țineți-i acolo, că sunt ai voștri. Ei nu au ce căuta pe net. Și, da, copiii mici sunt urâți!

One response to “Mamelor din România, eu vă dau un singur sfat

  1. www.mamicamea.ro

    Sunt de acord cu tine, poate din rationamete diferite, eu cred ca nu au ce cauta pozele cu prorpii copii pe net, eu am 3 fete si pozele lor pe net sunt doar cele facute de diferiti cunoscuti la diferite evenimente (poze de grup) si postate apoi pe facebook, nu pot sa le cer sa le sterga dar eu personal nu am postat nici o poza cu ai mei coii, mai este o serie de poze cand fetita mea a fost model pentru o firma ce inchiriaza ursitoare la botez (pe post de bebelus), dar nu se stie ca este fata mea nu este etichetata cu un nume.
    Eu consider ca asta tine de siguranta, oricum nu postez unde ma duc si ce fac, e treaba mea.
    Am amici care posteaza tot, acum sunt la PUB-ul X, am ajuns la aeroport in drum spre Roma, intru intr-o sedinta cu sefu,etc
    Nu pot sa le cataloghez pe mamele ce pun poze pe net, pentru ca avem conceptii si un mod de gandire diferit

Lasă un răspuns

