Happy, acest Harlem Shake al lui Fărel

Nici nu a trecut bine nebunia cu Harlem Shake, că a și apărut alt căcat asemănător, practicat de papagali din toate colțurile lumii. Fărel a scos un mega hit sau ceva, cu care a dresat papagali din toate colțurile lumii să îi imite videoclipul. Mamă, cât de tare, toată lumea din lume face același lucru. Ce la modă e toată lumea!

O fi vreo fază, idee sau ceva de care eu nu mă prind. Toată lumea se filmează când se zbenguie pe hitul lui Fărel. Faceți și pe hitul lui Salam, nu fiți rasiști! Ce are Fărel și nu are Salam? Căz aim hepiiiiii! Click, Click, Boom!

One response to “Happy, acest Harlem Shake al lui Fărel

  1. zici ca s-a dat cu praf de prostie de pe luna. rating, rating, dar sa merite, nu sa facem din orice idiotenie ceva demn de imitat/aratat. eu n-am inteles nici succesul lui „n-am n-am stail”, dar cine sunt eu?

Lasă un răspuns

