„Am un tuns pe scaun”

De vreo doi ani mă tund la aceeași doamnă. Sunt exagerat de comod și nu îmi place să umblu după chestii care necesită timp și care nu îmi plac, cum ar fi tunsul, și urăsc să stau într-un loc fără să fac nimic mai mult de cinci minute. Normal că aș vrea ca totul să decurgă repede și fără prea multe întrebări, de-aia mă tund în același loc și ritualul e mereu același: Săru’mâna, v-am sunat pentru tuns, sunteți astăzi? După care mă duc, mă pun pe scaun, spun că vreau ca de obicei, iar dânsa îmi povestește chestii pe care le aprob mereu, chiar dacă nu sunt de acord cu ele, după care plec și aia e.

Mai devreme începeam ritualul, ca de obicei:

– Săru’mâna, pentru tuns vă sun, sunteți astăzi?
– Da, sigur, veniți!
– Într-o jumătate de oră e bine?

După care vine replica minune cu care m-a încuiat:

– Perfect, tocmai am un tuns pe scaun și o să termin…

Mă gândesc că dacă era dentist avea o plombă pe canapea, sau dacă era doctor avea un TBC pe pat. Dar am aprobat-o din nou, ce știu eu despre frizerii?

Lasă un răspuns

