La mulți ani cu multe semne

Mă distrează super mult numărul de semne de exclamare de la sfârșitul urărilor de la mulți ani de pe peretele omului a cărui zi de naștere este. Înțeleg și mi se pare normal când cineva pune un singur semn de exclamare. Dar când apar două? Care e logica? Să nu se plictisească singurul semn de exclamare? Nu îți plac numerele impare? Îi spui la mulți ani mai apăsat? Ți-a rămas tasta apăsată? Ți-a tremurat mâna?

De la trei în sus, ce faci, țipi? Gen echivalentul lui „m-am dus în fața blocului, am strigat, nu mi-a răspuns, așa că am început să îi dau cu pietre în geam, să fiu sigur că aude”? Sau, varianta țărănească: „na, mă, să te saturi de la mulți ani, să nu zici dup-aia că nu ți-am zis!”

Hai, vă doresc multă la mulți ani!!!

Lasă un răspuns

