Eurovision, glume cu barbă și Paula Seling

Cred că am lipsit de pe Pământ sau am leșinat pentru o zi, pentru că îmi dau seama că nu sunt la curent cu ce se întâmplă în lume și, bineînțeles, în România. În ultima perioadă intru cam rar pe Facebook și nu pentru că nu vreau, dar pur și simplu am alte lucruri mai importante de făcut, chiar și atunci când am timp liber.

Cu atât de multă sinceritate și lipsă de diplomație, ipocrizie și alte chestii care plac oamenilor, vă spun că am pe Facebook aproape numai prieteni proști ori neinteresanți și nu prea mă interesează nimic din ce postează, așa că nu intru decât rar. De postat nu postez nimic. De când mi-am făcut Facebook și până m-am hotărât să nu mai postez, am înțeles că oamenii de acolo nu agreează ce pun eu, așa că m-am oprit. Nu îmi place să împărtășesc lucruri cu oamenii cărora nu le plac, e logic că nu are rost.

Să revenim la azi, când am intrat și eu pe Facebook, de control și de d-aia. News Feed-ul, sau cum se numește chestia aia unde apare ce postează lumea, era plin de glume cu Paula Seling cu barbă. Inițial am crezut că au prins-o ăștia de la Cancan că nu și-a ras mustăcioara sau ceva. După care a pomenit cineva, tot într-o glumă despre asta, de Eurovision. Și zic, stai, mă, așa, că probabil o fi fost Eurovision, ca mai apoi să găsesc, tot pe Facebook, un articol despre câștigătorul Eurovision:

Atunci am înțeles toate glumele pe care le văzusem pe Facebook și mi-am dat seama cât de proaste și la fel pot fi. Pulărăul ăsta austriac, îmbrăcat în femeie și, probabil, cu coaiele tăiate, cică a câștigat Eurovisionul. Nu știu cum se face, dar dârlăul ăsta care, din câte înțeleg, ar vrea să fie femeie, și-a lăsat barbă. Nu înțeleg cum vrei să fii femeie și îți lași barbă, dar de ce dracu aș vrea să înțeleg oamenii cu probleme psihice? Și toată lumea văd că face aceeași glumă: că dacă Paula Seling avea sau își punea barbă, ar fi câștigat, plus poze cu Paula Seling cu barbă.

E ca și cum aș face eu glumă acum, că tot a luat Steaua campionatul, că dacă avea Dinamo culorile roșu și albastru lua campionatul. Mamă ce glumă am zis, stai să pun și poze cu Rotariu în tricou cu Steaua.

Lasă un răspuns

