N-am mai scris din iulie

N-am mai scris din iulie pentru că… habar nu am de ce. Adică știu, dar nu clar. Să zicem că au fost mai multe motive, unele dintre ele nu vreau sa le discut. Din câte am observat, uitându-mă pe statisticile traficului blogului, observ o scădere. E normal, nu ești nebun să intri undeva unde nu se mai scrie. E în regulă, nu am abandonat blogul ăsta, sau site, sau orice o fi.

Unul dintre micile motive pentru care nu am mai scris des este acela că pur și simplu m-am săturat să arăt cu degetul, să încerc să schimb lucruri și să fiu pro bun simț atâta timp cât asta nu îmi aduce nimic. Ce căcat? E timpul meu. Da, mă simt foarte bine pentru că știu că măcar puțin am schimbat câțiva oameni și pe alții măcar i-am făcut să se gândească la lucruri într-un alt mod, dar e prea puțin. Poate sunt lacom, nu mă mulțumesc cu puțin când știu că ar trebui să fie mai mult.

Dacă îmi fac „un selfie” și îl postez pe Facebook o să primesc mai multe like-uri decât dacă scriu ceva interesant sau dacă postez o melodie bună. Nu, nu mă interesează like-urile, nu despre asta e vorba. Mă interesează că unii apreciază căcaturile banale și neinteresante și nu apreciază ceva bun. Pentru că e mai simplu, e mai pe ințelesul proștilor, e mai „la modă”, e mai „ce face toată lumea”. Dacă am altă părere sunt „hater”.

Pentru moment nu vreau să schimb nimic, pentru că asta nu îmi aduce nimic. Vreau să fiu acest Capatos al lumii mele în care întărât subtil, dau lumii ce vrea, sunt ipocrit și lumea mă apreciază și pare că îmi e prietenă. Pare. În rest, aici, pe blog, încerc să rămân același, puțin mai tăcut, că n-are rost și n-am cu cine.

 

One response to “N-am mai scris din iulie

  1. n-ai cu cine, n-ai cu cine, dar sa ramai la fel pe blog, ca altfel nu mai trec nici eu pe aici 🙂
    nu te mai necaji, acest „n-ai cu cine” e la nivel national si e viitorul. nu poti schimba tu mersul istoriei, trebuie sa se dea natiunea cu capul de prag ca sa se uite pe unde merge.

Lasă un răspuns

