Ignor atent informația

De la un timp parcă aș vrea să ignor toate știrile. Parcă văd un lucru bun în a nu cunoaște subiectele discutate de lume. Serios dacă mi se pare folositor să mai fiu la curent cu știrile. Ba sunt știri de cancan, cu chiloți și manele și nu mă interesează și nu îmi folosesc la nimic, ba sunt politice, unii contra alții, niciunii cu țara, fiecare pentru el.

A intrat Voiculescu în închisoare. OK, foarte bine, dacă într-adevăr a furat. Ce ne facem cu orașele alea de interlopi, unde există palate și limuzine cumpărate din evaziuni fiscale? Serios că mai tare voiam să îi văd pe ăia la închisoare decât pe Voiculescu. Mi se părea un rău mai mare care ar fi fost stârpit. În rest să răsune Facebook-ul de bucurie că e ăla la pârnaie. Țara e în siguranță.

O știre de actualitate e aia cu Turcescu recunoscând că nu știu ce a fost și ce a făcut el, chiar nu mă interesează. Mi-e și lene să mă informez și nu sunt rușinat absolut deloc. Oricum mi se pare o glumă de om și nu îl pot lua în serios. În rest, m-au terminat subiectele privind votul. Moda e să îl urăști pe Ponta, din câte am văzut. Mă doare în cur de vot în momentul de față. Știu în mare care sunt candidații și în niciunul nu văd „răul mai mic”.

Deci de ce să îmi pierd timpul cu știrile? Mai bine neinformat decât enervat și plictisit.

Lasă un răspuns

