Prietena ta și ofticatul din mine

Cam așa ar fi sunat corect titlul melodiei băieților Uddi, Randi, Cici, Mimi, Biți sau cum îi mai cheamă pe cântăcioșii de mai jos. Dar, din păcate, melodia se numește doar „Prietena ta„. Mai jos avem melodia și apoi o desființăm cu plăcere:

Sincer spun că în timp ce ascultam melodia mă simțeam rușinat și mă gândeam să nu intre dracu cineva în cameră în timpul ăsta. Mi se părea că mai bine m-ar prinde cineva masturbându-mă, ar fi mai puțin penibil.

Serios vorbind, versurile alea mi se par făcute de un puștan ofticat că i-a luat gagica unul mai în vârstă decât el. Sau că ăla mai în vârstă are și el nu. Când am văzut titul m-am speriat, am zis că e cover după B.U.G. și zic, căcat, ăștia nu știu ce să mai facă și încearcă orice. Ca să văd că de fapt e despre cum unul tânăr îi spune unuia mai bătrân că lui îi dă mesaje și ăluilalt nu. Pe sistemul „tata îl bate pe tac-tu!”.

Că există melodia mi se pare oarecum normal la halul în care e muzica în momentul ăsta. Mă șochează, însă, că unora le place. Bravo, bă, ce le-ați zis-o bătrâneilor care au gagici tinere! Le-ați arătat voi! Acum mergeți și jucați-vă pe calculator, bătrâneii au treabă cu alea care vă dau vouă mesaje.

Lasă un răspuns

