7 ani de snapto.eu

S-au făcut șapte ani. Articolele au început să fie din ce în ce mai rare, dar sunt. Și asta e bine. La început mă gândeam că nu o să țină nici măcar un an chestia asta, dar m-am obișnuit și a început să îmi placă. Am avut parte de reacții și am continuat. Câteodată simt nevoia să zic chestii publice. Am impresia că țip la oameni și că ei chiar aud, că explic ceva și că ei înțeleg și chiar că fac mișto de unii și ei se oftică.

Atât mai am de zis acum.

Și nu uitați că există și pagină de Facebook: https://www.facebook.com/snapto.eu

 

2 responses to “7 ani de snapto.eu

  1. La multi ani! Sa ai inspiratie, sa ai motive de tipat cat mai putine, sa ai parte de bucurii si in general sa-ti fie bine („ca sa nu-ti fie rau”, hi hi hi).
    Feisbuc n-am, sorry.

  2. Mulțumesc! 😀

Lasă un răspuns

