Cum e cu votul altora în locul tău

Eu nu am mai pomenit panică mai mare decât în anul ăsta, cum că ar vota alții în locul meu. Toată lumea se grăbește să îmi poarte de grijă că dacă nu mă prezint la vot o să voteze altcineva pentru mine. Muicăăă, îți furară ăștia votul!!!

Și eu explic cât se poate de clar că Ponta, Iohannis, Macovei sau oricine altcineva îmi e INDIFERENT, drept urmare nu mă prezint. Și ei se chinuie din nou să îmi explice că îmi fură ăștia votul. Și eu vin din nou și explic că pot să îl fure liniștiți, că îmi e INDIFERENT. Și tot așa, pentru că lumea nu înțelege semnificația cuvântului „INDIFERENT”. Serios, cât de greu e să înțelegi că nu îmi pasă care dintre candidați iese? Și dacă nu îmi pasă cine iese, de ce mi-ar păsa cine îmi fură votul? Doar așa, că e votul meu?

Să zicem că am trei pixuri diferite, dar mie nu îmi place niciunul dintre ele. Și vine cineva și îmi cere unul, dar mă întreabă pe care să îl aleagă. Și pe mine mă doare în cot pe care îl alege el, că sunt trei pixuri nașpa și îmi e indiferent cu care rămân. Ce să fac în situația asta? Mie mi se pare cât se poate de logic să îl las pe el să aleagă, că lui măcar i se pare că alegerea lui e bună, mie mi se par trei pixuri urâte și niciunul nu are ceva în plus față de celălalt. Poate să vină oricine să îi aleagă ăluia pixul, mă doare în cot, nu îmi plac.

Sunt sătul de teoria conspirației, de oameni influențați de vedete și de hipsterisme din-astea de hai să fim contra dar totuși la modă. Omului i s-a băgat în cap ideea că i se fură votul, dar nu s-a întrebat niciodată dacă îi pasă de votul ăla. Sunt unii care nu au nicio treabă cu politica sau cu vreun candidat, deci nu pot vota pe o idee gândită și rațională, dar sunt panicați că o să le fure „ăștia” votul, că așa au auzit pe net și li s-a părut interesant și adevărat. Ne place să fim victime. Refuzăm să gândim. Mai bine gândește cineva pe net, noi ne uităm la ce a zis și alegem să fim de acord. E cool. Lumea o să te considere o persoană responsabilă și matură. Bravo! Ești diferit. Tu și toți ceilalți.

Am fost până acum la vot și am ales răul cel mai mic, bineînțeles, din punctul meu de vedere. Anul ăsta deocamdată nu merg. Poate dacă reușește vreun candidat să mă enerveze mai tare decât celălalt. Și nu vreau să îi spun nimănui să nu meargă la vot. Dacă ți se pare că ai cu cine să votezi, mergi și votează!

Lasă un răspuns

