Furtul votului și propaganda

Toții oamenii care se arată panicați că, vai, le fură ăștia votul, și merg să voteze doar din motivul ăsta, văd că votează cu Iohannis. Cel puțin așa e la mine pe Facebook. Toată lumea face propagandă pentru Iohannis și ar fi foarte amuzant să iasă Ponta. Pentru liniștea nervilor mei, mai că aș vrea chiar să iasă Iohannis, ca să nu continue bombardamentul cu articole propagandiste. Întrebarea mea este „De ce nu spun direct: Votați Iohannis!” și se scaldă în ipocrizie dând sfaturi să iasă lumea la vot? Sau, sanchi, sunt subtili? Toată lumea știe ce face toată lumea, dar nimeni nu vorbește pe față. Ai sictir, cu țara voastră de manipulați internautic, că habar nu aveți de politică, în schimb faceți propagandă din auzite! Ați citit voi un articol pe net și ați înțeles tot.

În schimb sunt oripilați de oamenii de la sate, că votează pentru ulei. Măcar ăia votează pentru o sticlă de ulei (de care au nevoie), nu ca ei pentru un articol citit pe net. Păi, vă dați seama că dacă nu aveau net habar nu aveau cu cine să voteze? Votau din auzite. Votau că le-a zis lor un prieten. Problema mea nu e că votează după ce au citit pe net, problema mea e că fac propagandă și sunt ipocriți. Sunt total de acord că fiecare are dreptul să voteze cu cine vrea și nu am nicio problemă cu asta, dar când toată lumea spune că merge la vot ca să nu i se fure votul când de fapt are un obiectiv clar, e ipocrizie degeaba. Nici măcar nu e ipocrizie cu sens, e fix degeaba.

Dacă ar fi sinceri, propoziția slobozită din partea lor ar fi: Ieșiți și votați Iohannis, pentru că altfel vă fură votul Ponta. Dar, când sunt ipocriți, iese: Ieșiți și votați, pentru că vi se fură votul. Și pe bune dacă aveam o problemă cu propoziția sinceră, asta era părerea lor și cu asta basta.

6 responses to “Furtul votului și propaganda

  1. Pe cine ai votat? :^)

  2. De ce nu ai votat, Herr Gheorghe?

  3. Discutia continua in momentul in care te prezinti.

  4. Am citit articolul in care explici de ce nu votezi. Nu stiu cum de nu l-am vazut pana acum.Eu consider ca „pixurile” care candideaza la presedintie fucntioneaza la fel, pe oricare l-as folosi, obtin acelasi rezultat. In privinta aspectului, exista totusi niste diferente intre ele. Unul din ele este un pix elegant, de care pot fi mandru atunci cand il folosesc. Un alt pix e o jucarie, are un mutunache in varf si de fiecare data cand il folosesc, zornaie. Mai sunt si alte pixuri, dar nu au atat de multa pasta ca astea doua.
    Nu fac propaganda, doar mi-am exprimat opinia. Numai bine!

  5. Puteam sa spun ca primul pix e un pix bine facut. Cum am putut sa nu ma gandesc la asta?! Pfff…

Lasă un răspuns

