Sărbătorile sunt altfel

Pe fiecare an aud oameni care spun interminabila replică „Sărbătorile nu mai sunt cum erau”. Și dacă stau bine să mă gândesc și eu simt același lucru, dar am încercat să îmi explic de ce și am ajuns la concluzia că parcă e inutil să mă vait. În principiu, cel puțin la mine, sărbătorile s-au schimbat pentru că am crescut. Ghici ce! Toate lucrurile s-au schimbat pentru că odată aveam 12 ani iar acum am douăzeci și ceva. Alții au și mai mult. Ce chestie, dacă stai bine să te gândești nu mai sugi nici suzete pentru că, ghici ce, ai crescut. Ce anormal, ce schimbare! Cred că e o conspirație de la americani de s-au schimbat lucrurile.

Dacă vrei să simți sărbătorile la fel cum le simțeai altădată, sună-ți colegii sau prietenii, luați-vă sănii și faceți trenulețe din ele. Asta în caz că ninge. Plecați de nebuni cu colindul! Luați-vă petarde! Faceți cazemate! Împodobiți brazi! Puneți scenete cu actori vechi, pentru că aveți net și YouTube! Da, știu, la vârsta asta e greu să faci toate lucrurile pe care le făceai când nu aveai nicio grijă. Ți se par puerile. Treci peste faptul că lucrurile respective nu sunt pentru vârsta ta sau nu te mai văita!

Eu am împodobit bradul după vreo trei ani (cred). Mi-a trecut entuziasmul în maximum două zile. Trec pe lângă el de parcă ar fi fost acolo mereu. Cadouri nu îmi mai doresc pentru că nu îmi plac și dacă vreau ceva pot să îmi cumpăr singur. Dacă nu pot eu să îmi cumpăr ceva, sigur nu poți nici tu, deci e inutilă treaba. Și totuși nu mă plâng că altădată Crăciunul era mai mișto. Mi se părea mai mișto pentru că eram mic, credul, nu îmi explicam lucruri și credeam în Moș Crăciun. Dar acum știu, Moș Crăciun nu există.

Lasă un răspuns

