Blogul revine la vechea adresă

La început, adică în 2007, blogul exista la adresa danielgheorghe.wordpress.com. După care, în 2009, adică acum șase ani, mi-am cumpărat hosting și domeniu propriu: snapto.eu. Acum, după șase ani, adică în 2015, blogul revine la vechea adresă, adică danielgheorghe.wordpress.ro. Și acum, că am explicat cum s-a întâmplat, să vedem și de ce.

Când m-am apucat de blog, acum șapte ani și ceva, m-am apucat pentru că eram student, aveam mult timp liber, puțini bani, chef de aberat și de scris. După un timp (vreo doi ani) m-am gândit că am ceva bani în plus și ar merge un domeniu plus hosting, că poate mă apuc de ceva serios (dracu știe ce). După care timpul a început să fie din ce în ce mai puțin și ăla ocupat cu alte plăceri și nu prea am mai scris așa mult.

În prezent scriu rar și oricum nu câștig nimic din asta, așa că m-am gândit că dau, anual, niște bani și nu prea merită. Așa că am hotărât să revin pe bătrânul wordpress gratuit. Așadar vă aștept în vechiul loc, la adresa https://danielgheorghe.wordpress.com/.

Lasă un răspuns

