Dragostea voastră e scârboasă

Pentru mine dragostea înseamnă atunci când îmi place să stau cu tine de mă cac pe mine. Adică mult rău. Să facem chestii împreună, să ne amuzăm, să orice. Și am observat că astăzi, fix pe 14 februarie, ce coincidență, lumea își manifestă public dragostea. Ceea ce e scârbos. Nu dragostea în sine e scârboasă, ci dragostea lor făcută publică, într-un mod manelistic, să vadă dușmanii, să se ofitice. S-au pișat pe Facebook-ul meu și au întins cu degetul.

Fix pe 14 februarie s-a umplut Facebook-ul de iubire. Bă, voi vă iubiți numai o dată pe an? Pare că e concurs de cupluri, care e mai siropos. Și e greu să faci un clasament, că toate joacă dur.

Mă duc să vomit puțin, revin.

Lasă un răspuns

