Selfie-ul picioarelor la bord

Titlul pare alambicat însă nu este vorba decât de poziția picioarelor unor dudui, pe bordul mașinilor în care sunt primite, pe care făpturile gingașe le pozează grațios, exprimând o relaxare arogantă cu care să se mândrească.

Este o poziție abjectă, cu atât mai enervantă dacă este pozată și arătată pe rețelele de socializare. Mi se pare o bădărănie să îți pui picioarele pe bordul mașinii; pare că semnalizezi a prost și a prost gust. Din pozele duduilor înțeleg că vor să exprime relaxarea aia cu care te lauzi, să arăți lumii cât de bine ești tu. Problema este că mie îmi pare o poziție incomodă – e un fel de, scuzați-mi argoul, umeri-craci cu bordul mașinii. Și, din câte știu eu, bordurile mașinilor nu au nici penis, nici limbă.

Nu este nici sexy, nici de lăudat că ai picioarele pe bordul unei mașini. Este o modă inutilă și fără rost. Dacă vrei să te lauzi că mergi cu mașina, pune un status: eu merg cu mașina! Mi se pare mai puțină ciobănie dacă te lauzi sincer decât dacă pozezi fără rost.

One response to “Selfie-ul picioarelor la bord

  1. :)))))))))frumos. imi place cum ai scris si ce ai scris…

Lasă un răspuns

