Cum am ocolit eu nenorocirea

Voiam să merg la concertul Goodbye to Gravity din Colectiv. Nu mai fusesem de ceva timp la un concert rock, pe băieți nu îi văzusem niciodată live și mai era și vineri seara. Am și bifat la evenimentul de pe Facebook că merg, însă cu o zi înainte m-am gândit că nu am chef să trag de lume să mergem și că mai bine o las baltă și mă duc unde merg ceilalți, sau stau acasă.

A fost cea mai inspirată alegere. Am mers să luăm pe cineva și apoi am luat un taxi spre clubul Expirat. Tot drumul am văzut numai mașini pe pompieri și salvări care se grăbeau undeva. Am căutat pe net și am văzut știrea, cum că a luat foc la Colectiv. M-am gândit că e ceva ușor și am ignorat știrea. După câteva minute am mai dat un search pe Google, să văd ce se mai scrie. Încet, încet, mai apărea câte o informație și parcă știrea nu mai era de ignorat.

I-am scris mamei pe whatsapp să nu își facă griji, că eu sunt în altă parte, pentru că mă gândeam că o să apară știrea și la televizor. Mi-a spus că ce vede la televizor e groaznic și imediat au început telefoanele și mesajele din partea prietenilor. Mi-au scris oameni cu care nu am mai vorbit de ani, mesaje de genul „Zi-mi că nu ești în Colectiv!” pentru că văzuseră pe pagina evenimentului de pe Facebook că am mers și eu.

I-am liniștit pe rând și, între timp, am scris un mesaj pe Facebook, în care am anunțat că nu am mers la eveniment, deși am dat „join”. În seara aia, s-a luat curentul de două ori in Expirat, culmea. Da, am participat la ultima seară în Expirat și poate că mi-am riscat viața de atâtea ori, fără să mă gândesc că era periculos. A trebuit să se întâmple nenorocirea din Colectiv ca România să se trezească.

One response to “Cum am ocolit eu nenorocirea

  1. Ce om norocos! ma bucur.

Lasă un răspuns

